Lite grusbus i nya serien By Any Means (2) Sydney to Tokyo

Lite grusbus i nya serien By Any Means (2) Sydney to Tokyo

Inläggav Magnus Jinstrand » 2009-12-01/08:55

Håller som bäst på att kolla på Charley Boormans nya reseserie, har bara kollat två delar än men redan har det varit med två grusbus turer, en i Australien med Suzukis (drz400?) och en KTM, som för övrigt havererade, vilket Charley tyckte var väldigt roligt och de visar hur man bogserar en mc med en mc. Senare testar de även el-crossar.
Andra turen var i Nya Guinea där de kör en hal dagstur på raserade bergsvägar med Yamahas.

För övrigt en hyffsad serie än så länge, kul att se att Boorman har mognat och blivit en egen kändis och inte bara är Ewans kompis, bra att han hittat sin egen grej och han verkar vara en sympatisk kille.

Jag köpte serien från Amazon.co.uk, observera att den inte är textad, varken på svenska eller engelska.
Info om gps:
www.mcgpsinfo.com
www.facebook.com/mcgpsinfo
Användarvisningsbild
Magnus Jinstrand
 
Inlägg: 1482
Blev medlem: 2009-01-03/22:04

Re: Lite grusbus i nya serien By Any Means (2) Sydney to Tokyo

Inläggav Björn Johnson » 2009-12-01/10:30

Hej Magnus,

Jag har också köpt "By Any Means" och blev därför förvånad när du hade sett två "grusbusturer" redan i de första två avsnitten då jag har sett snart tre utan att man kört hoj på grus men det hela klarnade då jag såg att det var del 2 du avsåg. Del 1 avhandlar turen mellan Irland och Sydney och jag kan bara hålla med dig om att det är en trevlig reseskildring och ett schysst sätt att försörja sig på.

Bild
R1150GS, R100GS, C1 200, EC135
Användarvisningsbild
Björn Johnson
 
Inlägg: 2127
Blev medlem: 1985-08-01/01:00


Återgå till Grus

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst