Grus omkring Malmö?

Grus omkring Malmö?

Inläggav jesperdybdahl » 2011-11-17/22:05

Hej,

Er der nogen, der kender nogle (gode) steder man kan køre grus/offroad omkring Malmö?

mvh Jesper
jesperdybdahl
 
Inlägg: 18
Blev medlem: 2011-08-01/20:49

Re: Grus omkring Malmö?

Inläggav jaTillApan » 2012-05-10/14:54

De uteblivna svaren talar sitt tydliga språk. Det verkar inte som att det finns något grus runt Malmö. Jag har letat... Vid Häckeberga finns några kilometer grusvägar, men man hinner bara bli uppvärmd innan man kommer ut på asfalt igen. Jag vet inte hur det ser ut vid Revinge. Om man ens kommer in där utan att köra med enduro-folket?

Tyvärr känns det som att man måste ta sig till Höör innan gruset börjar. Så på vardagskvällarna är jag förvisad till diverse grusparkeringar och byggen för att skita ner hojen. Någon som har bättre tips, eller måste man flytta?
jaTillApan
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 2010-11-07/22:44

Grus omkring Malmö?

Inläggav jesperdybdahl » 2012-05-10/18:15

Jeg körer til Revinge. Ibland körer jeg till Hovdala och Finjasjön. Från Höör till Finjasjön finns OK grusvägar. Jeg tager der op på Søndag (13/5).
jesperdybdahl
 
Inlägg: 18
Blev medlem: 2011-08-01/20:49

Re: Grus omkring Malmö?

Inläggav Birgander » 2012-05-13/20:42

jesperdybdahl skrev:Jeg körer til Revinge.


Kör du med endurofolket då eller ensam? Kör du på militärens fält/vägar med eller utan tillstånd?
Jag har varit sugen varenda gång jag kört förbi, men inte vågat mig ut med risk att möta en stridsvagn efter ett krön.
Användarvisningsbild
Birgander
 
Inlägg: 23
Blev medlem: 2012-04-25/19:08

Grus omkring Malmö?

Inläggav jesperdybdahl » 2012-05-26/08:18

Birgander skrev:Kör du med endurofolket då eller ensam? Kör du på militärens fält/vägar med eller utan tillstånd?
Jag har varit sugen varenda gång jag kört förbi, men inte vågat mig ut med risk att möta en stridsvagn efter ett krön.

Jeg tror jeg må køre, hvor jeg kører. Som bekendt er der mange steder hvor der er skiltet med kørselsforbud, men der også en del steder hvor der ikke er. Der kører jeg.
Jeg er dog begyndt at køre til Hovdala feltet. Der er mange sjove steder og det er altid hyggeligt at fika ved Finjasjön :-)
jesperdybdahl
 
Inlägg: 18
Blev medlem: 2011-08-01/20:49


Återgå till Grus

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst