Grusåkning i Uppland

Grusåkning i Uppland

Inläggav Mats Liifv » 2007-04-15/16:48

Stort tack till alla kompisarna som var med och gjorde min födelsedag så trevlig genom att vara med och köra grusvägar i Uppland. Speciellt tack till Rolfs kompis, vilken jag tyvärr jag missade namnet på. Han hade en uppsjö av vägval att plocka ur. Vägarna var en aning torra, minst sagt, så jag var rejält smutsig där inte glasögonen täckt. Känner mig väldigt nöjd med dagen och ska avsluta den med lite god mat och ett glas gott vitt vin.
BMW R1200GS Adventure 2015
Användarvisningsbild
Mats Liifv
 
Inlägg: 413
Blev medlem: 1996-05-28/01:00

Inläggav Bajen-Sam » 2007-04-15/17:49

Grattis Mats. :D
Min hemsida. http://www.nogg.se/BajenSamMC
Användarvisningsbild
Bajen-Sam
 
Inlägg: 101
Blev medlem: 2006-06-19/01:00

Inläggav Thomas Weglert » 2007-04-15/19:15

Mats Liifv;10452 skrev:Stort tack till alla kompisarna som var med och gjorde min födelsedag så trevlig genom att vara med och köra grusvägar i Uppland. Speciellt tack till Rolfs kompis, vilken jag tyvärr jag missade namnet på. Han hade en uppsjö av vägval att plocka ur. Vägarna var en aning torra, minst sagt, så jag var rejält smutsig där inte glasögonen täckt. Känner mig väldigt nöjd med dagen och ska avsluta den med lite god mat och ett glas gott vitt vin.


Tack själv och grattis.

Jag tycker vi var ett härligt gäng. När går nästa tur?

Bilder Mats???

God kväl
Thomas Weglert
Användarvisningsbild
Thomas Weglert
 
Inlägg: 765
Blev medlem: 2003-06-04/01:00

Inläggav Bajen-Sam » 2007-04-15/19:22

Thomas Weglert;10461 skrev:Tack själv och grattis.

Jag tycker vi var ett härligt gäng. När går nästa tur?

Bilder Mats???

God kväl
Thomas Weglert


Här kan du hitta bilder, länk till Mats hemsida.

http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=7211
Min hemsida. http://www.nogg.se/BajenSamMC
Användarvisningsbild
Bajen-Sam
 
Inlägg: 101
Blev medlem: 2006-06-19/01:00

Inläggav kjellf » 2007-04-15/20:43

Grattis Mats.

Om du hade sagt några ord om f-dag när vi planerade Snöå Grusbus så hade jag kommit. I brist på bättre vetande föredrog jag att reka inför Rapidos Stockholmssnurren. Jag och en kompis hittade några vägar som inte har använts på Snurren förut och en helt underbar väg som få asfaltsåkare har kört på.

Grattis,
KjellF
kjellf
 
Inlägg: 106
Blev medlem: 1997-03-18/01:00

Inläggav Mats Liifv » 2007-04-15/20:55

Det var inget viktigt att det var födelsedag på något sätt! Det var bara ett kanonkul sätt att fira den på. Detta var "Upplandssnurren"! Vi åkte grusvägar och skogsstigar så att man blev alldels yr i huvudet och inte visste var man var. Många nya vägar fick vi åka tack vare vår guide som verkade känna varje skrymsle och vrå ute i skogarna. Riktigt,riktigt kul och att dessutom vädret var så till sin fördel gjorde inte saken sämre precis.

Nästa gång vill vi se även Bajen-Sam i gänget. Thomas var ju med för första gången med riktig grushoj och verkade inte ha blivit avskräckt, så det är bara att hänga på! Du har ju dessutom riktiga grusdäck. Thomas körde på Anakee, vilket gick alldeles utmärkt på de torra vägar vi körde idag. Mycket stark insats av Thomas som verkligen körde bra med sin nya GSA. Snart är det dags för Snöå bruk-helgen. Verkligen något att se fram emot!
BMW R1200GS Adventure 2015
Användarvisningsbild
Mats Liifv
 
Inlägg: 413
Blev medlem: 1996-05-28/01:00


Återgå till Grus

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst