Tuvis i fredags!

Tuvis i fredags!

Inläggav cicci w » 2007-06-02/23:14

Hej och tack för en fin säsongsstart (för mig) på Tuvängen i fredags. Efter en knackig första runda på ny hoj gick sen tredje rundan riktigt bra, med betydligt bättre gaskontroll etc... Detta tack vare bra tips och bra övningar som gjorde att jag slappnade av mer i mina armar och händer.

Jag och hojen ska nog bli bra kompisar så småningom:) .

Såg att det var nån som tog lite kort. Vore kul att se om man fastnade på nån bild.

Vi kanske syns på Midlanda nästa helg,

//Cicci
cicci w
 
Inlägg: 15
Blev medlem: 2005-06-28/17:01

Tuvis

Inläggav Hans Säfström » 2007-06-02/23:50

Nog e ni kompisar, fint flyt cicci!!
Hittade kloka ord, se nedan:
:)

Avslappning - njut av livet

Det är svårt att slappna av, säger en del människor. Nej, det är i själva verket det lättaste och det enklaste av allt. Men vi har en otrolig förmåga att försvåra och krångla till det mesta. [COLOR="Red"]Ingen människa föds spänd.[/COLOR] Det man lär vid avslappningen är att återerövra en färdighet som man tidigare ägt.

källa:
* Ur Tidningen Sökaren (nr 3, 1991, sid 20-21)
* Av Bengt Petersen
Hans Säfström
 
Inlägg: 194
Blev medlem: 2002-04-05/01:00

Inläggav 2658996 » 2007-06-03/00:16

Jomen hejsan!

Tack alla för det som vanligt trevliga arrangemanget på Tuvis.
Det fina vädret kan ni tacka mig för eftersom det var som jag beställt :)
Jag hade samma erfarenhet som cicci, d.v.s. premiär (nåväl en sväng på slingerbulten hade jag hunnit med några veckor tidigare) och det kändes väldans ovant innan man fick in ett någorlunda flyt.

Perfekt uppvärmning innan en helg på Mittsverige nästa vecka. Tjohoo :) :)
2658996
 
Inlägg: 144
Blev medlem: 2003-05-30/01:00

Inläggav Bengt Allevad » 2007-06-03/06:48

cicci w;13793 skrev:Hej och tack för en fin säsongsstart (för mig) på Tuvängen i fredags. Efter en knackig första runda på ny hoj gick sen tredje rundan riktigt bra, med betydligt bättre gaskontroll etc... Detta tack vare bra tips och bra övningar som gjorde att jag slappnade av mer i mina armar och händer.

Jag och hojen ska nog bli bra kompisar så småningom:) .

Såg att det var nån som tog lite kort. Vore kul att se om man fastnade på nån bild.

Vi kanske syns på Midlanda nästa helg,

//Cicci


Visst syns vi där! I två dagar hoppas jag:) :)

Och du: Snygg körställning på nya hojen. Altså tjejen och hojen ihop:D
Användarvisningsbild
Bengt Allevad
 
Inlägg: 1191
Blev medlem: 1996-01-03/01:00

Inläggav cicci w » 2007-06-03/09:03

Bengt Allevad;13797 skrev:Visst syns vi där! I två dagar hoppas jag:) :)

Och du: Snygg körställning på nya hojen. Altså tjejen och hojen ihop:D



Det blir en dag för mig av olika skäl. Jag kommer dock vara kvar under söndagen.

Mja, i tredje rundan började jag hitta körställningen hyfsat. Det är svårare på VTR:en eftersom valfriheten är betydligt större än på RS:en :rolleyes:. Armarna och händerna var alla fall inte alltför robotlika i sista rundan, som i runda ett.

Vi syns nästa helg ....
cicci w
 
Inlägg: 15
Blev medlem: 2005-06-28/17:01

Inläggav Brkn » 2007-06-05/06:01

Vart en klockren kväll, såg lite mörkt ut när jag tog bilen för att hämta hojen men sen sprack det upp till sista passet :D

Men det är fortfarande ingen som har svara på Ciccis fråga: blir det några bilder ;)
Brkn
 
Inlägg: 9
Blev medlem: 2006-05-09/11:54


Återgå till Säkerhet och utbildning

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst