Forumet vs. Tapatalk?

Forumet vs. Tapatalk?

Inläggav SubSub » 2015-08-31/07:24

Hej,

Rätt ny medlem i forumet, har noterat en sak vid inloggning via iPhone, vilket är att det dyker upp en länk för att logga in via Tapatalk. Detta vore ju användbart men klickar man på länken så kommer man ingen annanstans än till Tapatalks förstasida / översikt och man måste själv leta sig fram till forumet. Vore bra om man kom direkt till forumet ist.

Med Vänlig Hälsning
SubSub
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 2015-08-05/10:30

Re: Forumet vs. Tapatalk?

Inläggav Gunnar Elmgren » 2015-08-31/16:54

Visst kan Du ha automatisk inloggning i Tapatalk!
Använd sökfunktionen ("kikar-ikonen") och sök på "bmwklubben". När Du hittat rätt, klickar Du på knappen +Follow och lägger in Dina inloggningsuppgifter, så ska det vara klart sen.
/// Gunnar Elmgren
R1200GS
F650GS
R90S
CRF250L
701 E
Hva M24
Användarvisningsbild
Gunnar Elmgren
 
Inlägg: 10768
Blev medlem: 2007-05-22/01:00

Re: Forumet vs. Tapatalk?

Inläggav SubSub » 2015-08-31/17:36

Gunnar Elmgren skrev:Visst kan Du ha automatisk inloggning i Tapatalk!
Använd sökfunktionen ("kikar-ikonen") och sök på "bmwklubben". När Du hittat rätt, klickar Du på knappen +Follow och lägger in Dina inloggningsuppgifter, så ska det vara klart sen.


Tack Gunnar. Självklart är det så! Sorry, var lite klantig i min formulering! Det jag menade var när man går in på webversionen av forumet dyker det upp en länk till Tapatalk, när man klickar på länken kommer man in på Tapatalk, men inte in på forumet. Aja, nu har jag mina loginuppgifter sparade och går in via Tapa från start... :)
SubSub
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 2015-08-05/10:30


Återgå till Klubb- och forumrelaterade

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst