Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav Niclas Elneus » 2016-02-28/19:32

Nu händer det!
Under vecka 9 startar vårens informationskampanj om fördelarna med att vara med i BMW MC-klubben Sverige. Här hittar du information om aktiviteten: http://bmwklubben.se/infofolder

Varför informationskampanj?
Vi vill informera alla BMW MC ägare i Sverige om vår klubbverksamhet, de fördelar och mervärden som det ger.

Vilka får utskicket?
Urvalet av mottagare till utskicket är BMW motorcykelägare i Sverige som inte är medlemmar i BMW MC-klubben Sverige.

När kommer det?
Utskicket når mottagarna under perioden 29/2 - 4/3.

Vad innehåller det?
Mottagarna får information om klubben samt en ny tubescarf.
Du kan ladda ned och själv ta del av informationen här >>

http://www.bmwklubben.se/sites/default/files/attachements/201602/bmw_mc-klubben_sverige_infofolder_0.pdf

Kuriosa
I Sverige finns ca 21 000 unika BMW MC ägare. Efter samkörning och rensning av register har utskicket gjorts till de som ännu inte är medlemmar i klubben, vilket innebär ett utskick till ca 11 500 BMW ägare. Ett fåtal befintliga medlemmar kommer också att få utskicket då det inte har varit praktiskt möjligt att ta bort 100% av medlemmarna i filtreringen (Källor är Transportstyrelsen och medlemsregistret).

Tack!
Ett extra stort tack till alla som bidragit med foton, formgivning, texter, synpunkter och bidragit med innehållet.

Varmt välkommen till klubben alla nya medlemmar som vi hoppas ansluter till gemenskapen i klubben!

Med vänlig hälsning :mrgreen:

Peter Strandman
Kassör och kampanjgeneral
http://bmwklubben.se/infofolder
Användarvisningsbild
Niclas Elneus
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2009-09-08/12:39
Ort: Kalmar

Re: Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav Jarl Bellehed » 2016-03-01/12:25

Detta utskick landade i min brevlåda idag 2016-03-01 och jag ÄR medlem i klubben.
Varför får jag då detta?
Jag tackar för "buffen" den kommer till användning.
Användarvisningsbild
Jarl Bellehed
 
Inlägg: 225
Blev medlem: 2006-11-09/13:22

Re: Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav MaSSe99 » 2016-03-01/13:31

Samma här men som sagt.. Tack för "buffen" ;) :)
Hälsningar
//Mats
R1200RT -14
K1600GT -15
R1250GS -19
D15
MaSSe99
 
Inlägg: 4
Blev medlem: 2014-08-07/06:34

Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav Niclas Elneus » 2016-03-01/15:43

Hej,

se tubescarfen som en extra bonus från klubben. Som vi skrev ovan så kommer ett fåtal medlemmar att få brevet. Det gick av olika skäl inte att selektera bort.

//niclas

P.S Håll ut... Vi andra medlemmar som inte fått detta brev kan förvänta sig en överraskning tillsammans med nästa nummer av Bumsen. D.S


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
Niclas Elneus
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2009-09-08/12:39
Ort: Kalmar

Re: Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav Knut Natt och Dag » 2016-03-01/17:24

Bra med denna kampanj, nu får vi hoppas på många nya medlemmar :) Snyggt och bra material också.
Helsingborg och Onsala (D15 men också D14)
R1200RT
KLE 500
Användarvisningsbild
Knut Natt och Dag
 
Inlägg: 538
Blev medlem: 2012-07-17/10:33

Re: Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav Jarl Bellehed » 2016-03-01/18:45

Niclas Elneus skrev:Hej,

se tubescarfen som en extra bonus från klubben. Som vi skrev ovan så kommer ett fåtal medlemmar att få brevet. Det gick av olika skäl inte att selektera bort.

//niclas

P.S Håll ut... Vi andra medlemmar som inte fått detta brev kan förvänta sig en överraskning tillsammans med nästa nummer av Bumsen. D.S


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Inga problem! ;)
Användarvisningsbild
Jarl Bellehed
 
Inlägg: 225
Blev medlem: 2006-11-09/13:22

Re: Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav wennborg » 2016-03-02/10:28

Jarl Bellehed skrev:Detta utskick landade i min brevlåda idag 2016-03-01 och jag ÄR medlem i klubben.
Varför får jag då detta?


Det gick inte att filtrera bort klubbmedlemmar till 100% ur utdraget vi fick från Transportstyrelsen. Största anledningen är att TS i sitt register har uppgifter från folkbokföringen, i klubbens register är det medlemmars egna uppgifter och uppfattningen om vad man heter och bor kan skilja sig jämfört med folkbokföringen. :-)
Bor: Stockholm. Hjärtat i Göteborg
MC 1: R1200C Montauk
MC 2: K1600GTL
Användarvisningsbild
wennborg
 
Inlägg: 534
Blev medlem: 2012-04-09/17:11

Re: Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav KAN SJÄLV ? » 2016-03-02/15:51

Niclas Elneus skrev:Hej,

se tubescarfen som en extra bonus från klubben. Som vi skrev ovan så kommer ett fåtal medlemmar att få brevet. Det gick av olika skäl inte att selektera bort.

//niclas

P.S Håll ut... Vi andra medlemmar som inte fått detta brev kan förvänta sig en överraskning tillsammans med nästa nummer av Bumsen. D.S


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Idag kom Bumsen och överraskningen ;)
Tack så mycket, den blir bra till sommaren 8-)
Användarvisningsbild
KAN SJÄLV ?
 
Inlägg: 45
Blev medlem: 2011-06-16/17:02

Re: Informationskampanj - BMW MC Ägare i Sverige

Inläggav Göran Persson » 2016-03-02/15:57

Här kommer ytterligare ett tack för buffarna de var snygga :) hos oss fru Helene och jag Göran blev det full pott varsin buff och infoblad vi är båda betalande medlemmar och har samma adress som i registret.
Hälsningar Göran P
Användarvisningsbild
Göran Persson
 
Inlägg: 118
Blev medlem: 2009-05-26/19:58


Återgå till Klubb- och forumrelaterade

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron