Info om klubbshoppen

Info om klubbshoppen

Inläggav gyver » 2017-04-07/19:21

Jag beställde två klädesplagg från klubbshoppen för ungefär 5 veckor sedan. Leveranstid angavs till två veckor.

När inget levererats efter drygt två veckor utan vidare information kontaktade jag kansliet. Informationen var då att klubbeställningar fördröjts pga semester, men att beställningen var under behandling.

Ytterligare tre veckor går utan leverans eller information. Får slutligen en fråga huruvida jag fått min leverans eller ej. Därefter meddelas att något tragiskt hänt klubbens klädleverantör och att förhandling pågår med en ny.

Jag beklagar givetvis det tragiska som hänt leverantören. Samtidigt förstår jag inte varför det inte, mig veterligen, ges information om det inträffade på forumet eller i shoppen.
#2681042, Göteborg
R1200 GSA, -16
gyver
 
Inlägg: 83
Blev medlem: 2009-12-15/12:37

Re: Info om klubbshoppen

Inläggav Niclas Elneus » 2017-04-08/22:06

Hej,

Vi har tvingats stänga klubbshoppen och arbete pågår med att hitta en ny leverantör och med att bygga upp ett nytt klubbsortiment. Detta kommer att ta tid. Så räkna inte med att kunna beställa något förrän i höst. Har vi tur så kan vi ha en lösning på plats till Årsträff Arjeplog och kan presentera den då.

Men just nu så kan vi inte hantera några beställningar alls.

Har ni beställt något och betalat kostnaden för beställd vara? Ta då kontakt med vårt kansli så hjälper Yvonne Er med eventuell återbetalning.

Med vänlig hälsning,

Niclas Elneus


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
Niclas Elneus
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2009-09-08/12:39
Ort: Kalmar


Återgå till Klubb- och forumrelaterade

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst