Inspiration till att skriva i Bumsen

Inspiration till att skriva i Bumsen

Inläggav Henning_Svedberg » 2018-06-17/10:39

Hej alla glada BMW-själar!
Nu är det snart dags för semester för de flesta av oss och varenda en av er brinner av iver att bidra till Bumsen. ;)

Ni som avser att skriva artiklar till Bumsen uppmanar jag att kika lite på denna artikel som jag uppfattar saken är våldsamt välskriven och välfotad.
Om Klas Arvidsson och Peter Strandman är journalister vet jag inget om men deras berättarteknik och fototänk är mästerligt. Om de inte är det borde de bli det.

Notera väl att denna resa i Sachsen som beskrevs i 4.16 inte är författad i dagboksformat utan fokuserar på var de är, dess historia och vad de upplever. Inte en gång, hoppas jag inte missat nu, skrivs ordet "jag" och heller nämns inte ett datum eller var de startade.
Notera också hur de fotat sista uppslagets bild med mycket luft som jag kunnat placera texten i. Lite mat, något glatt ansikte och sådant som läsaren förmodligen ser och tänker "Vad roligt".

Detta är en mästerligt presterad artikel och jag förväntar mig alls inte att varenda en av er ska mactha eller överträffa denna artikel. Men läs den, titta på bilderna och ha den som inspiration när och om ni väljer att skicka in något till Bumsen.

Nu är det lätt att känna att det jag vill ha och kräver är artiklar författade så här mästerligt, inte alls! Jag vill ha alla typer av artiklar och så länge alla foton är högupplösta så skall din artikel med. Det är min tanke. Skulle jag få ett överskott av artiklar så dröjer din artikel troligt några nummer innan den är publicerad.

Du som skrivit till Bumsen och inte fått din artikel publicerad ber jag kontakta mig så ska vi se varför den inte kommit med. Om det är jag som slarvar bort bland alla e-postmeddelande (Sånt händer. Jag erkänner.) den eller om det var något annat.

Kom ihåg, ingen artiklel är så tråkig som den som aldrig skrevs.

Låt Peter och Klas artikel vara inspiration och inte en ouppnåelig måttstock!

P.S Jag har aldrig emottagit en enda text som varit för dålig för att publicera. Allt hänger på upplösningen på bilderna.
Fråga alltid mig direkt, helst på e-post, om du inte förstår vad jag menar eller om det är något annat!

Med mycket vänliga hälsningar
Henning Svedberg
Bilagor
Sachsen.pdf
(1.59 MiB) Nerladdad 221 gånger
Jag försöker att alltid avsluta det jag
Användarvisningsbild
Henning_Svedberg
 
Inlägg: 45
Blev medlem: 2008-03-02/10:17
Ort: Norrort

Återgå till Klubb- och forumrelaterade

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst