Kenneth Lundgren skrev:Idag blev det ett nytt bakdäck, köpte den egentligen inför sommaren men det gamla vägrade att ge upp tills nu.
Från ett Conti RA3GT till RA4GT, 1500 mil gick det gamla bakdäcket.
Närmast är ett svagt batteri, men efter åtta år är väl det rimligt.
Olof Eriksson skrev:Mats du kan verkligen få till det. Ser ju jättesmidigt ut detta verktyg.
Micce1980 skrev:Monterat de extra vindskydden, känns som att det kom en höst trots allt nu
Olof Eriksson skrev:Tjusigt arbete. Bra beskrivande bild och text.
BmwMats skrev:Juldekorerat i mancaven...
Micce1980 skrev:BmwMats skrev:Juldekorerat i mancaven...
Då fattas väl bara denna
BmwMats skrev:Nostalgiafton - Commodore C64 -
Olof Eriksson skrev:Premiärtur
Den är dyr. Men värt varje krona igentligen. Slöa verktyg är ju inget kul att ha. Och att skicka iväg för slipning är inte min grej.BmwMats skrev:Olof Eriksson skrev:Premiärtur
Men så fin vattenslipmaskin Olof !!!
Grattis
Olof Eriksson skrev:Den där blev ju riktigt fin.och med röd färg svår att tappa bort.
Ja BMW har inga egna tändstiftsfabriker…Olof Eriksson skrev:Årets service är snart klar. Köpte delarna till servicen från den lokala BMW handlare.
Äkta BMW tändstift filter osv. Allt utom olja är orginal.
Men när man öppnar kartongen med BMW loggan och färgsättning till tändstift. Så kommer det ut ett stift märkt NGK...
BrooklynS skrev:Ja BMW har inga egna tändstiftsfabriker…Olof Eriksson skrev:Årets service är snart klar. Köpte delarna till servicen från den lokala BMW handlare.
Äkta BMW tändstift filter osv. Allt utom olja är orginal.
Men när man öppnar kartongen med BMW loggan och färgsättning till tändstift. Så kommer det ut ett stift märkt NGK...
Jag brukar beställa OEM från någon leverantör, dvs samma artikelnummer som BMW original. Det brukar vara Mahle filter, NGK eller BOSCH stift osv. Alu- och kopparringarna till oljepluggarna har jag inte kollat…
DaK skrev:BrooklynS skrev:Ja BMW har inga egna tändstiftsfabriker…Olof Eriksson skrev:Årets service är snart klar. Köpte delarna till servicen från den lokala BMW handlare.
Äkta BMW tändstift filter osv. Allt utom olja är orginal.
Men när man öppnar kartongen med BMW loggan och färgsättning till tändstift. Så kommer det ut ett stift märkt NGK...
Jag brukar beställa OEM från någon leverantör, dvs samma artikelnummer som BMW original. Det brukar vara Mahle filter, NGK eller BOSCH stift osv. Alu- och kopparringarna till oljepluggarna har jag inte kollat…
Hur är det med luften i däcken, original eller pirat
BrooklynS skrev:Kör enbart med fjälluft!
Måns Ulveståhl skrev:BrooklynS skrev:Kör enbart med fjälluft!
Jamen, vilken fjälluft passar bäst för GS??????
Återförsäljaren rekommenderar svensk, men jag har hört att många kör med norsk.
Passar norsk fjälluft GS?
Här tankas frisk luft från Matfors. Enbart det bästa duger till gamla Bettan!BrooklynS skrev:Måns Ulveståhl skrev:BrooklynS skrev:Kör enbart med fjälluft!
Jamen, vilken fjälluft passar bäst för GS??????
Återförsäljaren rekommenderar svensk, men jag har hört att många kör med norsk.
Passar norsk fjälluft GS?
Norsk funkar!
Här tankas frisk luft från Matfors. Enbart det bästa duger till gamla Bettan![/quote]”Frisk” luft från Matfors… host host. [FACE WITH TEARS OF JOY]Olof Eriksson skrev:BrooklynS skrev:Måns Ulveståhl skrev:[quote="BrooklynS"]
Kör enbart med fjälluft!
Jamen, vilken fjälluft passar bäst för GS??????
Återförsäljaren rekommenderar svensk, men jag har hört att många kör med norsk.
Passar norsk fjälluft GS?
Norsk funkar!
Måns Ulveståhl skrev:Här händer inget.
Har Mats fastnat med tummen inne i Biltema-huset?
BmwMats skrev:
Hmmm, det verkar som om Måns trots allt oroar sig för undertecknad... hehe...
/BmwMats
Måns Ulveståhl skrev:BmwMats skrev:
Hmmm, det verkar som om Måns trots allt oroar sig för undertecknad... hehe...
/BmwMats
Det är klart att vi är oroliga.
Fabror Mats börja komma till åren...
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 1 gäst