Mycket intressant detta CG Arvidsson...
Sparar denna information, kan vara guld värd OM man behöver justera "the butterfly bridge" i framtiden.
Kan nämna att enbart synkroniseringen som gjordes ovan på K75s blev MYCKET lyckad, motorn går jämnt och fint, riktigt glad över resultatet efter arbetet med hjälp av "Mimmimetern".
Kommer att utföra detta på övriga cyklar också.
Det enda som jag drar mig för lite är att göra det på min R60'a som inte har uttag för vacuumslangar på förgasarna. Vill helst inte borra i godset på dom och göra några nipplar som jag kan ansluta slangarna på.
(Tycker nästan det vore ett helgerån att ändra på original, även om cykeln i sig definitivt inte är original i övrigt)...
Men det tål att tänkas på, innan man sätter borrmaskinen i förgasarhalsarna...
Återkom gärna CG Arvidsson när du tänker dig utföra din justering av din K1100-motor, önskar följa ditt arbete, gärna med bilder och text under resans gång !
Lycka till !
/Mats