BMW GPS VI och sänkning av tidigare prylar

Vill du sälja något - gör det här.
OBS kategorireglerna ovan.
Kategoriregler
Kategoriregler
Här gäller självklart dom vanliga reglerna plus: - Endast säljes- eller köpesämnen resp bytes etc. - Varje trådrubrik ska innehålla namn på det man vill sälja/köpa/byta - Pris ska finnas med i annonsen. - Varan ska ha anknytning till motorcyklar, företrädesvis BMW - Inga diskussioner mer än om varorna som annonseras får ske. - Om ni vill en enskild person nånting skicka ett PM - Ta bort tråden när varan sålts/köpts eller skriv *SÅLD* i rubriken på första inlägget samt tryck på den lilla ”utropsteckensymbolen" så tar en moderator bor tråden.- Endast privatpersoner tillåts annonsera - Om man vill länka till annan annonsplats skall det även finnas en komplett beskrivning här. Annonser med enbart länk eller bristfällig beskrivning raderas.

BMW GPS VI och sänkning av tidigare prylar

Inläggav Mats Pers » 2021-12-15/17:11

Tack Bror Gårdelöf för informationen.
Då sänker jag väskorna i tidigare annons till 3500:- och sedan säljer jag min GPS VI för 3500:-
Användarvisningsbild
Mats Pers
 
Inlägg: 12
Blev medlem: 2007-08-08/01:00

Re: BMW GPS VI och sänkning av tidigare prylar

Inläggav Bror Gårdelöf » 2021-12-15/18:08

Ett nöje. Men jag tror, att du gör klokt i att ändra trådrubriken, så att det framgår i klartext, vilka de "tidigare prylarna" är. Det bör öka chansen för napp.
Användarvisningsbild
Bror Gårdelöf
 
Inlägg: 17110
Blev medlem: 2007-11-29/01:00
Ort: Linköping

Re: BMW GPS VI och sänkning av tidigare prylar

Inläggav Janko Stopar » 2022-03-03/10:13

Skickat mail om Nav
Janko Stopar
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 2022-03-03/10:11

Re: BMW GPS VI och sänkning av tidigare prylar

Inläggav Joakim Sund » 2022-03-20/10:52

Hej, finns navigatorn kvar?
Joakim Sund
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 2022-03-20/10:52


Återgå till Säljes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst