R 1100 S 2004

Vill du sälja något - gör det här.
OBS kategorireglerna ovan.
Kategoriregler
Kategoriregler
Här gäller självklart dom vanliga reglerna plus: - Endast säljes- eller köpesämnen resp bytes etc. - Varje trådrubrik ska innehålla namn på det man vill sälja/köpa/byta - Pris ska finnas med i annonsen. - Varan ska ha anknytning till motorcyklar, företrädesvis BMW - Inga diskussioner mer än om varorna som annonseras får ske. - Om ni vill en enskild person nånting skicka ett PM - Ta bort tråden när varan sålts/köpts eller skriv *SÅLD* i rubriken på första inlägget samt tryck på den lilla ”utropsteckensymbolen" så tar en moderator bor tråden.- Endast privatpersoner tillåts annonsera - Om man vill länka till annan annonsplats skall det även finnas en komplett beskrivning här. Annonser med enbart länk eller bristfällig beskrivning raderas.

R 1100 S 2004

Inläggav Per Lidforss » 2022-07-06/16:39

Säljes motvilligt. Pga tidigare skadad axel o lite slitna handleder tvingas jag inse att jag klarar ca 2 timmars åkning utan att få ont... Surt, sålunda en hoj jag köpte förra året, gått nu ca 3900 mil. Bra däck när jag köpte den så även nu, ingen servicebok dock. Vad jag har gjort med den efter inköp är: Full oljeservice med liqui moly oljor. Ny bromsvätska o genomluftad ABS. Stålomspunna bromsslangar. nya belägg bak. Ny generatorrem. Nytt Litiumbatteri (-6kg). Synkade trottelhus o justerade ventiler för ca 150 mil sedan. Öhlinare, den i bak renoverad av Desmo Center nyligen. sänkt ca 30 cm bak med Hornig sänksats. medföljer diverse delar, Gul/Grå i sin tidlösa design... Går mkt bra. Tänkt utgångspris 45000:-. Vid intresse hör av sig för mer info, titt,provkörning o prisförhandling. Mvh Per Lidforss, Uppsala.
R 1100 S 2004
Per Lidforss
 
Inlägg: 53
Blev medlem: 2021-08-17/15:11

Återgå till Säljes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst