BMW Polismotorcykeldelar, radiodelar

Här kan du placera bytes- skänkesannonser och liknande saker. Inga diskussioner här. Skriv PM om du vill annonsören något.
Kategoriregler
HKategoriregler
Här gäller självklart dom vanliga reglerna plus: - Endast säljes- eller köpesämnen resp bytes etc. - Varje trådrubrik ska innehålla namn på det man vill sälja/köpa/byta - Pris ska finnas med i annonsen. - Varan ska ha anknytning till motorcyklar, företrädesvis BMW - Inga diskussioner mer än om varorna som annonseras får ske. - Om ni vill en enskild person nånting skicka ett PM - Ta bort tråden när varan sålts/köpts eller skriv *AVSLUTAD* i rubriken på första inlägget samt tryck på den lilla ”utropsteckensymbolen" så tar en moderator bor tråden.- Endast privatpersoner tillåts annonsera - Om man vill länka till annan annonsplats skall det även finnas en komplett beskrivning här. Annonser med enbart länk eller bristfällig beskrivning raderas.

BMW Polismotorcykeldelar, radiodelar

Inläggav Scooter-Kari » 2017-12-29/20:46

Hej,

Fick med dessa polismotorcykeldelar (som hör till en R80/7) när jag köpte min R100. Jag gissar att det är radiodelar, men ni som håller på med polishojar vet nog bättre vad det är (Se foton).

IMG_0183.JPG
Polismotorcykeldelar

IMG_0185.JPG
Polismotorcykeldelar

Jag har ingen aning om värdet på dessa men jag byter gärna mot delar som jag kan använda till mitt R100 scrambler-bygge, t.ex framskärm R80, 90, 100 eller 7-8" framlykta (behöver ej vara BMW) som jag kan fälla in en hastighetsmätare i genom att svetsa dit en krage - lyktan torde vara tämligen lång.

Hör av er om dessa delar kan vara till någon nytta. Delarna finns i Nyköping. Frakt till Stockholm kan ordnas.

Mvh

Kari Käyhkö
kari@kayhko.com
070-6970300
Användarvisningsbild
Scooter-Kari

Återgå till Övrigt