Korvlådor

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Korvlådor

Inläggav Fredrik Åkesson » 2007-01-10/14:41

Hej
Jag har funderingar på att köpa aluboxar till min hoj.Jag har sett att Touratech och Hepco-Becker har men finns det andra tillverkare?Dom måste vara av universal typ eftersom jag inte tänkt att behålla funduron i alla evighet:rolleyes:
Fredrik
Användarvisningsbild
Fredrik Åkesson
 
Inlägg: 861
Blev medlem: 2006-04-07/21:37

Inläggav Gilbert » 2007-01-10/17:06

Lite länkar och annat finns här: http://hagaviken.d2g.com/sat/viewtopic.php?t=196
Gilbert
 
Inlägg: 215
Blev medlem: 2006-04-26/18:04

Inläggav Fredrik Åkesson » 2007-01-10/18:26

Man bugar och tackar.Får ta mig en titt när det är färdigtvättat i tvättstugan :(
Ingen i klubben som har väskhållare eller väskor till en funduro som dom vill bli av med?
Fredrik
Användarvisningsbild
Fredrik Åkesson
 
Inlägg: 861
Blev medlem: 2006-04-07/21:37

Surfa runt!

Inläggav lem » 2007-01-10/19:51

Hej!
Jag har skrivit om detta i annan tråd. Om man surfar på alu box etc så kommer det upp ett antal tillverkare av verktygslådor, flygplansboxar etc. Priset är 1/3-1/2 mot BMW tec. Jag hittade på ca 20 min ca 5 tillverkare/försöljningställen för 6 mån sedan.

Pelican har också mkt bra boxar och några som är lämpliga för mc. Dessa är nog det bästa man kan köpa. Priset är ca 2,5 kkr men måste tas från USA (jättefin site med mått etc). Jag hittade nästan ideala mått.

Jagär trött på mina cityväskor (rymmer 4 l mjölk o toarulle sen är det fullt) och skall byta men har inte hunnit granska detta yttterligare.

Lycka till och meddela mig vad Du kommer fram till! Vi kan ev samordna frakt.
Hälsningar/Lars lem(at)telia.com
Användarvisningsbild
lem
 
Inlägg: 353
Blev medlem: 2005-01-19/23:03

Inläggav Turbo-Puh » 2007-01-11/13:22

Jag är oxå sugen så hittar ni något lämpligt så let me know.

/M
Turbo-Puh
 
Inlägg: 78
Blev medlem: 2005-09-23/14:31

Inläggav Fredrik Åkesson » 2007-01-25/19:15

Hej Igen
Jag hade bestämt mig för att beställa en laddning från Touratech men vad händer när man kommer till mässan.Priset är höjt med drygt 700spänn :eek: :mad: .Hemsidan säger fortfarande ett pris men dom ett annat.Hur seriös är den firman?.När man dessutom är i montern och försöker fånga säljarens intresse så tittar han på mig och fortsätter att läsa tidningen med sina kollegor.Fy att handla där igen.Nu lutar det åt touringbutikens Hepco hållare och plastväska.Hepcos metall väskor blir på tok för dyra :( .Någon som provat sånna på en funduro.Är lite nervös för att dom ska ta i blinkerserna.
Fredrik
Användarvisningsbild
Fredrik Åkesson
 
Inlägg: 861
Blev medlem: 2006-04-07/21:37


Återgå till F, C & G encylindriga

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst