Robin_heij;6422 skrev:Har redan kollat på DVD:n men vågar inte mig på att lyfta kammaxlar o ner iblan vetiler själv vill ha någon som vet vad den gör o kan visa.
Vet att jag hade gjort något dumt om jag gett mig på det själv.
mattiasjohansson1@hotmail;7331 skrev:jag har gjort det en gång aldrig mera jöra deta själva .hade stripsat kammarna men det kasade på vevpartiet tog en dag att kuga rätt översta kolv läget , sedan tog det ganska lång tid att hitta rätt lägen på kammarna mot varandra ,svet blod tårar,fick rulat runt motorn för hand så:eek: att det var rätt lägen (ingen ventilsallad här tack) sedan starta den som den skulle
ALDRIG MERA DENNA KOSTNADS BESPARNING, LÄMNA IN DEN DET SKA JAG GÖRA NÄSTA GÅNG:eek:
Dr. Zoidberg;7717 skrev:Jag lämnade in min för ventiljustering samt justering och översyn av förgasare. Allt detta för det fasila priset av 900pix. Som hittat om du frågar mig.
Mvh Viktor
edit: inser att detta är OT, ville bara ha sagt att det är ganska billigt att få problemet löst med garanti och utan svett/blod.
Dr. Zoidberg;7717 skrev:Jag lämnade in min för ventiljustering samt justering och översyn av förgasare. Allt detta för det fasila priset av 900pix. Som hittat om du frågar mig.
Mvh Viktor
edit: inser att detta är OT, ville bara ha sagt att det är ganska billigt att få problemet löst med garanti och utan svett/blod.
JonasD;8068 skrev:Plockade isär å kollade ventilspelet på min cykel igår. Behöver bara byta shimsen på ut-ventilerna. In-ventilerna var ok. Dvs: Behöver inte lyfta bort kammar å kejda. Bara ta bort övre kamhållare å bända upp hela paketet lite så kommer man åt shimsen. Mät först, inte säkert att något behöver justeras... /Jonas
Återgå till F, C & G encylindriga
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst