Broms och kopplingshandtag

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Broms och kopplingshandtag

Inläggav Fredrik Åkesson » 2007-05-28/12:37

Hej hopp
Efter min kompis missöde med avbrutet bromshandtag som följd så inser jag att det är bra att ha med sig en laddning extra armar när man är ute på långresa.Till japanarna kostar dom ca 5€ men till bmw hittar jag inget.Är det någon som vet om det är någon annan hoj som har likadana som funduron
//FÅ
Användarvisningsbild
Fredrik Åkesson
 
Inlägg: 861
Blev medlem: 2006-04-07/21:37

Inläggav OscarH » 2007-05-28/12:53

Jag beställde broms/kopplings handtag till min dakar hos br. hörberg i Löddeköpinge. De beställer från http://www.jofrab.se. Så gå in på jofrab's hemsida och kolla om du har en återförsäljare i närheten och hör med dom. De kostade under 100 kr när original kostade ca 300 kr. Men sen tar det en ¤%/&& tid att få grejerna, räkna med en månad.
OscarH
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 2006-09-27/01:00


Återgå till F, C & G encylindriga

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst