BmwMats skrev: Bara att beklaga att det är så här illa, det finns mycket radiovågor i etern som påverkar oss idag.
Måns Ulveståhl skrev:Det enda valet jag inte kryssade i var "keyless" av många anledningar.
En nyckel är en okomplicerad enkel lösning.
Ännu inte ångrat det beslutet.
Olof Eriksson skrev:Måns Ulveståhl skrev:Det enda valet jag inte kryssade i var "keyless" av många anledningar.
En nyckel är en okomplicerad enkel lösning.
Ännu inte ångrat det beslutet.
Finns keyless till RS
Måns Ulveståhl skrev:Olof Eriksson skrev:Måns Ulveståhl skrev:Det enda valet jag inte kryssade i var "keyless" av många anledningar.
En nyckel är en okomplicerad enkel lösning.
Ännu inte ångrat det beslutet.
Finns keyless till RS
...som jag skrev; det enda jag inte valde att kryssa i
Lars Ekeroth skrev:Keyless har väl ändå vissa fördelar? Jag tycker iallafall det finns viss smidighet med att slippa ta upp/lägga ner nyckeln i fickan, kunna öppna packboxar utan att stoppa motorn, öppna tanklock utan nyckel etc.?
En nyckel är förvisso en beprövad lösning, men kan krångla även den med smuts/fukt i låset, avbrutet/böjt blad, borttappad nyckel=byte av lås pga stöldrisk etc.
Jag väljer gärna keyless igen.
En bra produktutveckling vore dock om det fanns en möjlighet att starta med nyckel vid behov, dvs om keyless skulle strula.
Thomas Stadin skrev:Byt batteri varje vår så slipper du bekymra dig om batterilivslängden.
Odd Arne Kjørstad skrev:Thomas Stadin skrev:Byt batteri varje vår så slipper du bekymra dig om batterilivslängden.
Ettersom det er service minst en gang i året, så burde jo da batteriet i nøkkelen være et av punktene i servicen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst