Körläge PRO - inställningar

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Körläge PRO - inställningar

Inläggav hailwood » 2019-05-30/08:14

Hej
Nu har jag kört några hundra mil med min GS (2018) så nu var det dags att börja lusläsa instruktionsboken.
Jag kör med PRO-pluggen inkopplad och oftast på Dynamic PRO, när jag hamnade på kapitel 4 - Körläge PRO så läste jag lite extra noga och det slutade med att jag gick ut till hojen för att experimentera.
Gjorde så här:
1 Tändning på
2 Körläge dynamic pro
3 Menu - inställningar - vehicle settings
Där skulle jag enligt instruktionsboken hitta möjlighet att bla justera gasresponsen........ inte f-n gjorde jag det, under den menyn finns bara RDC och Lights, och jag hittar inget under andra delar av menyn heller
Någon som kan tala om var jag gått vilse i inställningarna? Någon som har menyvalet? Någon som borde ha menyvalet men inte heller hittar dit? (jag kan tänka mig att många inte brytt sig eftersom detta är fin-lir som knappast är nödvändigt för den dagliga körningen)
Mvh // H
hailwood
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 2018-08-23/19:36

Re: Körläge PRO - inställningar

Inläggav hailwood » 2019-07-01/09:37

Fick till slut svar på vad orsaken var i samband med Touratech-kurs för ett par helger sedan
hailwood
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 2018-08-23/19:36

Re: Körläge PRO - inställningar

Inläggav Olof Eriksson » 2019-07-03/04:32

hailwood skrev:Fick till slut svar på vad orsaken var i samband med Touratech-kurs för ett par helger sedan
Kan du inte dela med dig av dina erfarenheter till oss andra?
// Olof
R1200 GSA -17
Husqvarna 701 Enduro -19
D3
Användarvisningsbild
Olof Eriksson
 
Inlägg: 2822
Blev medlem: 2013-05-17/01:45


Återgå till R boxermodeller

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst