Åter BMW

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Åter BMW

Inläggav Tsubuti » 2019-08-09/19:59

Har nu åter en Bmw,trots allt teknik motstånd i mig. Det funkar ju riktigt bra med detta ;) Är ganska van att skruva själv med det mesta men nu dyker det upp helt nya saker.
Har nu köpt en gsa1200 2017 med det mesta på tror jag. Nu till min fundering vart beställer man gs-911 och vilken modell ?
Användarvisningsbild
Tsubuti
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 2019-07-08/17:24

Re: Åter BMW

Inläggav Falken » 2019-08-13/12:09

Hej och välkommen!
Jag köpte min GS-911 direkt av företaget som tillverkar dessa. https://www.hexinnovate.com/shop/
Förra året hade de "Black friday"-rea, varvid jag sparade en tusenlapp ungefär. Har du inte bråttom så kan du vänta och se. Gällande vilken variant du ska köpa så utgå från vilken sorts uttag du har på hojen. Lycka till!

Mvh,
Falken
R1200GS Rallye-12
Användarvisningsbild
Falken
 
Inlägg: 256
Blev medlem: 2018-07-30/22:42
Ort: Stockholm

Re: Åter BMW

Inläggav Tsubuti » 2019-08-22/10:16

Tack för svaret, jag får hålla koll på när den infaller brukar nog va till jul tror jag.
Användarvisningsbild
Tsubuti
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 2019-07-08/17:24


Återgå till R boxermodeller

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst