Varför inte i så fall byta ut till vanliga bult, måste ju inte vara stretchade, jag byter i så fall ut dem mot vanliga bultar med låsbrickor av samma modell, till korgen kan man ju även använda lite gänglåsning, Men Swebolt har ju allt i bult-väg, så inga jätteproblem, de verkar vara riktigt kunniga i detta, Har du koll på vad dessa bultar kostar hos BMW , på det billigaste stället i UK så betalar du ca 500 sek för 6st m6 bult med bricka och 5 st bult till svänghjul med bricka.
Helt sjukt, jag gissar på att BMW tar det dubbla
Nog för att det är fina hojar att åka på, men varför skall de hugga i så som de gör med alla reservdelar samt arbetet för till ett kopplingsbyte är ju hutlöst, anser jag max en arbetsdag för en mekaniker, oftast bara ett lamellbyte om det inte gått ner sig. Fick ett pris på 26 tusen inklusive material (Linköping ),
Det var innan jag pratade med dig, sen var ju valet lätt för min del att göra jobbet själv