Knappar till varningsblinkers

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

Knappar till varningsblinkers

Inläggav Kris_ultraswede » 2021-04-02/22:57

Hej

Alla mina lampor fungerar som de ska, men jag har en knapp för varningsblinkers som inte vill fungera.. och eftersom jag har tänkt att köra upp (ja, jag har inte kortet ännu) med hojen i fråga (R850R 2001) så lär det behöva åtgärdas.

Vet någon här inne var jag kan hitta en sådan ersättningsknapp, och/eller om det finns någon bra instruktion för att byta ut dem? Eller annan god teori för att komma tillrätt med huvudvärken?

Jag tänker den gamla hederliga "kolla det billigaste först..."

https://dropbears.com/gallery/bmw_instruments/BMW_R850R_Instruments_P9010003.htm
Kris_ultraswede
 
Inlägg: 12
Blev medlem: 2020-08-08/16:34

Re: Knappar till varningsblinkers

Inläggav BrooklynS » 2021-04-03/06:38

Och du vet hur du kopplar in varningsblinkersen? Kolla instruktionsboken.
R1200GSA-15
2xF800S-07
IBA #78874 - SMC instruktör+grus+guide
Användarvisningsbild
BrooklynS
 
Inlägg: 3716
Blev medlem: 2013-11-26/21:36
Ort: Luleå

Re: Knappar till varningsblinkers

Inläggav Kris_ultraswede » 2021-04-03/23:21

Nej, det har jag inte koll på och de små handböckerna ("instruktionsbok" och "service & teknik") som jag har ger inte mycket vägledning heller, tyvärr. Byte av lampor, säkringar, hjul och lite sådant men inget som rör elen, förutom borttagande av batteriet då
Kris_ultraswede
 
Inlägg: 12
Blev medlem: 2020-08-08/16:34


Återgå till R boxermodeller

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst