K1600 Servicekostnad

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

K1600 Servicekostnad

Inläggav Dick Malmström » 2024-03-18/09:18

Hej, ny här på forumet och försökt finna nyare info om servicekostnad utomlands men inte funnit.

Jag har en K1600 GT (2018) som står inför 3000-milaservicen (ventiljustering bland annat) och förstått att plånboken behöver öppnas lite mer.
Fått offert från BMW (Berlin) på 795 Euro och i och med att vi ändå tänkte ta en tur söderut i Europa under semestern hoppades jag att åtminstone sponsra resan lite grand. Är det ngn som "färska" uppgifter vad det kostar i Sverige ?
Dick Malmström
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 2024-03-18/08:59

Re: K1600 Servicekostnad

Inläggav BrooklynS » 2024-03-18/13:33

Dick Malmström skrev:Hej, ny här på forumet och försökt finna nyare info om servicekostnad utomlands men inte funnit.

Jag har en K1600 GT (2018) som står inför 3000-milaservicen (ventiljustering bland annat) och förstått att plånboken behöver öppnas lite mer.
Fått offert från BMW (Berlin) på 795 Euro och i och med att vi ändå tänkte ta en tur söderut i Europa under semestern hoppades jag att åtminstone sponsra resan lite grand. Är det ngn som "färska" uppgifter vad det kostar i Sverige ?
Sist jag hörde en siffra låg den på femsiffrigt plus moms.
R1200GSA-15
2xF800S-07
IBA #78874 - SMC instruktör+grus+guide
Användarvisningsbild
BrooklynS
 
Inlägg: 3716
Blev medlem: 2013-11-26/21:36
Ort: Luleå


Återgå till K radmotorer

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron