reservdelar

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

reservdelar

Inläggav barrkis » 2007-10-26/08:43

Hallå alla där ute ! är det någon som vet hur mycket olja det ska vara i framgaffeln på en k 1200 rs 97. Samt att jag jagar lite slitdelar till denna maskin. var kan jag få tag på bromsbelägg till bra pris samt att jag skulle behöva en ny sadelklädsel har letat som bara den på nätet men inte lyckats hittat nå. finns det nån sida som kan rekomenderas där man kan få tag på lite utav varje tacksam för svar:confused:
barrkis
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 2007-10-14/09:32

Inläggav Tommy Bach » 2007-10-26/10:28

barrkis;22848 skrev:Hallå alla där ute ! är det någon som vet hur mycket olja det ska vara i framgaffeln på en k 1200 rs 97. Samt att jag jagar lite slitdelar till denna maskin. var kan jag få tag på bromsbelägg till bra pris samt att jag skulle behöva en ny sadelklädsel har letat som bara den på nätet men inte lyckats hittat nå. finns det nån sida som kan rekomenderas där man kan få tag på lite utav varje tacksam för svar:confused:


Hej

Der skal 0,5 liter i hvert gaffelben :)

Olien skal väre BMW teleskopic fork oil, men det kan ikke väre
specielt kritisk for der er ingen dämperfunktion.
En vanlig tynd hydraulik olie fx AWS 32 må väre ok

Mvh
Tommy Bach
Med venlig hilsen
Tommy Bach

R 1200 GS 2010 og Suzuki DR 650 se
Användarvisningsbild
Tommy Bach
 
Inlägg: 106
Blev medlem: 2007-05-15/01:00

Inläggav Wizzard » 2007-10-26/11:16

barrkis;22848 skrev:Hallå alla där ute ! finns det nån sida som kan rekomenderas där man kan få tag på lite utav varje tacksam för svar:confused:

Testa dessa, jag har köpt några gånger av Motorworks
http://www.motobins.co.uk/
http://www.motorworks.co.uk/
Suzuki GSX1300 RA -14
Suzuki GSX-R 1100 -92
Wizzard
 
Inlägg: 214
Blev medlem: 2002-10-04/01:00


Återgå till K radmotorer

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst