ojämn körning

I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.
Kategoriregler
I teknikkategorin gäller att vi håller oss till trådämnet. Kommer det in OT kommer detta att raderas. Upprepad ohörsamhet med OT i denna delen av forum kan ge varning eller avstängning.

ojämn körning

Inläggav Knaust » 2015-04-19/22:43

Tjenare,

Tänkte kolla med er,

var så att jag bytt ljuddämpare från original till ett par mer "högljudda" sådana. jag körde i väg för att testa om det gick köra och den mkt riktigt gick den rätt så dåligt, den hade gått ganska fett innan så valde att putta upp "klippset" på trottelnålen till högsta. Så plötsligt efter ca 10 minuter så går den hur bra som helst på alla varv samt register, den går väldigt fint och bra. detta håller i sig i ca 10mil innan den igen börjat uppträda lite segt och rätt så dåligt på högvarv.. detta går över igen värdigt fort och går nu jättefint igen..


Visst verkar detta konstigt? jag trodde först att den var dåligt bestyckad eftersom den gick så kasst på högavarv och behövde annat munstycke, men vips så gick den hur bra som helst,

vad tror ni?

Tack!
Oscar
Knaust
 
Inlägg: 122
Blev medlem: 2013-11-11/22:20

Återgå till Gammelbumsar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst