Henbe skrev::cry:
Någon som har något förslag på problemet?.
Håkan skrev:Har förgasarna stått länge med bensin i flottörhusen kan flottören suga åt sig bensin och bli för tung. Då får du automatiskt för låg flottörnivå.
Marie skrev:Håkan skrev:Har förgasarna stått länge med bensin i flottörhusen kan flottören suga åt sig bensin och bli för tung. Då får du automatiskt för låg flottörnivå.
Nu tänker du väl lite "krokigt" Håkan?
Blir flottören för tung, får man i min värld för HÖG för hög flottörnivå (eller rent av att förgasaren "flödar").
Henbe skrev:Hej o tack Dennis.
De är köpta på Moto-bins i England.
Ha de gött/ henrik
Henbe skrev:Hej Ulf.
De har artikelnr: 93900.
Passar mkt bra. Ska ut i garaget och synka förgasare nu.
Ha de gött/ Henrik
Henbe skrev:Hej BrooklynS
Tack så mycket. Då kommer ju frågan från en förgasarnovis. Hur höjer man nålen?
För du menar väl trottelnålen eller??
Ha de gött/ Henrik
Henbe skrev:Hej BrooklynS
Tack så mycket. Då kommer ju frågan från en förgasarnovis. Hur höjer man nålen?
För du menar väl trottelnålen eller??
Ha de gött/ Henrik
Henbe skrev:Tackar BrooklynS.
Klart att det är extra kul att få göra delar själv efter tycke och smak.
Har en tanke att inte ha någon bränsleslang som för binder de bägge sidorna. Det är väl inga bekymmer om man bara har koll på när bränslereserven ska på?
Ha de gött/ Henrik
Henbe skrev:Har pysslat lite ikväll. Satt på värmeskydd på avgasrör. Har även fått gjort nya bensinanslutningar till tanken,90gr.
Ha de gött/ Henrik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst