GSAdv;30474 skrev:NU ska jag ut i garaget och plocka av fälgskydden:D
/Christian
Och vad är fälgskydd ?
mc-ist;30525 skrev:Fel forum kanske ?:confused:
mc-ist;30525 skrev:Fel forum kanske ?:confused:
Marie;30530 skrev:Alls icke!
Det ger en kvittens på allt man måste skruva dit en massa nödvändiga grejor på andra märken, som man kan få färdigt från fabrik på BMW.
Alltså är andra märken mera 'halvfabrikat' än BMW.....
GSAdv;30474 skrev:Hämtad idag!
/Christian
GSAdv;30578 skrev:Blev inte så mycket fixat igår, var och såg Henrik Schyfferts "The 90's ett försvarstal" istället.
-Fyllde utrymmet mellan packbox och lager med fett och monterade framhjul
-Monterade av sving och länkage
Ikväll ska allt fettas in och sättas ihop igen sedan blir det inkörning i helgen:D
/Christian
Hur såg det ut?
Var det dåligt insmort, behövdes det extra?
Och ursäkta men är det inte länkagefritt på 690, det vill jag minnas att det är på 640.
Ber 1000 gånger om ursäkt hade missat ett helt forum, men det handlade ju inte om BMW, så kanske en liten förklaring och en stor ursäkt till mitt inlägg kan accepteras.
Är accra systemet ett helsystem eller är det bara burken du bytt ut?
Hojen ser ju lite roligare ut med riktiga däck
GSAdv;31495 skrev:Pysslat lite till
Monterade bort förlängningen på bakskärmen och satte dit miniblinkers.
[ATTACH]2175[/ATTACH]
Monterat trotjänaren
[ATTACH]2176[/ATTACH]/Christian
HMR;31577 skrev:traditionellt KTM-stopp Urrk!
Jossa;32136 skrev:Brum Brum din 690 ser riktigt trevlig ut. Ska bli kul när man kan provköra den hos närmsta handlare, verkar vara en kanonhoj. Hur är det med vibrationerna, det var dom som fick mig att välja en Drz400 istället för en 625 förra gången jag bytte hoj.
boxter;33500 skrev:Ursäkta min okunskap men är detta det perfekta gruskomplementet till en bamse-bumse? Ska man inte köpa mindre MC ändå om man vill ut och grusbusa ordentligt....?
HMR;31577 skrev:Med kabeldragningen vid styrhuvudet som jag såg på Brum-Brums moppe så lär det bli ett och annat traditionellt KTM-stopp vad det lider. Oskyddade kablar som frotteras med skarpkantade muttrickar. Urrk!
AdventureRider;33562 skrev:Ett par kablar är väl enkelt att laga. I stället för att motorn rasar helt som på GS 800.... Verkar som om BMW leder dom traditionella stoppen:eek:
kave;33506 skrev:Vad ska du ha för mindre hoj för grus då? En riktig Endurohoj? Det beror på om du vill stå i garaget och byta olja varannan gång du kört och justera ventiler en gång i veckan etc etc.
Denna hoj har 500Mil serviceintervall ex. Den väger 20 kilo mindre än en "riktig" endurohoj, ex KTM 450.
För grusbus och lättare endurospår känns det helrätt.
2656831 skrev:Är accra systemet ett helsystem eller är det bara burken du bytt ut?
Har bara bytt slutburken, främre röret kostar ca 6000kr:eek: Men man får fint ljud, bättre drag och sparar nästa 5 kilo:DHojen ser ju lite roligare ut med riktiga däck
Den inte bara ser roligare ut, den ÄR roligare!
/Christian
Återgå till Ural, KTM och andra främlingar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst