av Mad Gerald » 2007-06-07/17:13
Jag har en Rider som det har varit en hel del strul med, fästet för motorcykel var trasigt på den så det var ingen kontakt med minus stiftet och kabeln. Ringde firman där jag köpte den som hänvisade till Tomtom, när jag kontaktade dom var det en väldig procedur med kvitton, email, öppnande av servicekonto på deras sida mm. Krångligt värre mao. när jag äntligen fattade galoppen så ringde jag DHL som kom och hämtade den, eftersom jag var osäker vart jag skulle skicka den skrev jag ut 4st A4 med instruktioner från Tomtom. Killen från DHL och jag bestämde oss för att prylarna som kostar 200kr skulle skickas till Holland:eek: Han tog paketet och åkte, efter några veckor ringde jag Tomtom som inte hade fått något paket:confused: och efter lite detektivarbete lyckades jag spåra det och det hade naturligtvis skickats till fel adress av mig. Nu var det så att min polares fäste också var med och det var också tokigt för dom skulle skickas i 2st separata paket trots att jag stod som köpare till bägge. Jag ilsknade till rejält och frågade om jag kunde köpa ett fäste men då skulle jag helt plötsligt få nya utan att skicka dom gamla som hade kommit tillbaks vid det här laget. Efter en vecka damp det ner ett nytt paket från Tomtom, Jippi! tänkte jag och öppnade, där låg ett fäste bara och när jag ringde upp så skulle dom naturligtvis skicka ett till. 2 veckor gick och inget fäste, ringde igen, då var inte kontot aktiverat?? MEN GÖR DET DÅ! skrek jag, jodå det skulle dom göra. fortsättning följer.
Kartan:
Det satt en urgammal version av karta i bägge så det skällde jag också över men både TBH mobil där jag köpte den och Tomtom skyller på varandra. När jag sa åt tjejen på Tomtom att huvdleden där jag bor är 15år gammal och finns inte med sa hon: mmm. Det var att hälla vatten på en gås det:mad:
I övrigt är jag supernöjd med den, som sagt snabb och enkel till skillnad mot deras service.