Quest, en enkel fråga

Quest, en enkel fråga

Inläggav Magnus Brobeck » 2007-06-06/20:55

Jag har för mig att jag har läst/hört någonstans att det skall gå att ändra ljud-utsignalen på en Garmin Quest så att man får en högre ljudvolym. Jag satt och letade häromkvällen i menyerna men hittade inget.

Har jag drömt månne eller finns det en möjlighet att justera volymen direkt från navigatorn? (Att det går att göra det på den kombinerade laddar-ljudsladden, det vet jag.)

MVH Magnus
Magnus Brobeck
 

Inläggav Martin Gyld » 2007-06-06/21:07

Håll talknappen länge (den med högtalare) så kommer en liten dialogruta, använd piltangenterna för justering och bekräfta med OK. Hoppas det funkar för dig.
MVH Martin
Kör lugnt
Martin Gyld
Användarvisningsbild
Martin Gyld
 
Inlägg: 44
Blev medlem: 2005-04-20/01:00

Inläggav Gunnar Gustafsson » 2007-06-07/08:09

Martin Gyld;14106 skrev:Håll talknappen länge (den med högtalare) så kommer en liten dialogruta, använd piltangenterna för justering och bekräfta med OK. Hoppas det funkar för dig.
MVH Martin

Det funkar om man har uppdaterat sin Quest (2.90). Funktionen kom med SW uppdatering för MC-fäste.
Gunnar Gustafsson, Jönköping
Gunnar Gustafsson
 
Inlägg: 41
Blev medlem: 2005-02-11/16:58

Inläggav Magnus Brobeck » 2007-06-07/21:26

Martin Gyld;14106 skrev:Håll talknappen länge (den med högtalare) så kommer en liten dialogruta, använd piltangenterna för justering och bekräfta med OK. Hoppas det funkar för dig.
MVH Martin


Sorry, hann inte testa tidigare idag men nu vet jag att det funkar. Tusen tack för det var exakt vad som behövdes. Nu hör jag i farter över 90. :D

MVH Magnus
Magnus Brobeck
 


Återgå till GPS Teknik

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst