Okey, äntligen har jag fått cykeln.
Är mer än nöjd med vad jag hitills har sett.
Kvaliteten är som vanligt med BMW, dvs den känns skitbra.
Har nu rätt mycket att göra med att plocka ner delar av cykeln och sätta på lite bra att ha saker.
Ska man vara något negativ, så köpte jag den lilla plastkåpan över passagerarsadeln, och tillden så är det ett kit som man behöver köpa, bla fästet samt låset.
Har nu säkert minst 1 timme framför mig med att sitta å leka med alla rillor samt små yttepyttefjädrar somska i låskistan. Just pillerjobb å jag e inte direkt kompisar.
Har fortfarande inte provsuttigt cykeln
men jag har iaf startat den och hört den gå i 2 sekunder innan jag stängde av igen.
Den ska vara helt klar innan jag provsitter eller startar igen.
Nästa lilla problem är hur katten jag ska montera laptimern på cykeln.
Har inte hittat något bra ställe för den, och inte heller var BMW själva tycker den ska bo.
Motorn är strypt till 9000 v tills första servicen är gjord, så nu måste jag sätta fart, då första trafiksäkerhetskörningen för mig är den 16/4 på Gelleråsen.
Just nu känns det som om den dagen kommer att "brinna inne" pga av tidsbrist.
Tänker inte åka dit med en cykel som bara varvar 9000 v och är under inkörning.
Men, än så är det ett knippe dagar kvar...
//Lasse