Bumse-Motor Widegren

Här lägger vi frågor av typen - Vilken MC skall jag köpa blandat med fiffiga tips och knep

Bumse-Motor Widegren

Inläggav Henrik Widegren » 2011-07-12/10:24

Hej,


För er som undrar...


Ola lämnade oss i Maj och somnade in fridfullt i hemmet. Han hade ett stort hjärta men det orkade tyvärr inte med längre.


Han hade tidigare avvecklat firman och tänkt att som pensionär ägna sig åt hobbyn.


Jag har beslutat mig för att flytta ner reservdelslagret/ litteratur och verkstad till Götene i västergötland där jag bor. Det var en önskan från min far att jag så småningom skulle "ta över" verksamheten men det blev ju inte av under hans levnad. Då jag praktiskt taget är uppväxt i en BMW-verkstad så förstår ni nog att hobbyn med äldre bumsar ligger mig varmt om hjärtat.


Jag kommer inte att starta upp någon firma/verksamhet den närmaste perioden då min familjesituation och arbete kräver annat. Tiden får utvisa. Eftersom flytten av reservdelslagret kom hastigt så kommer det att ta ett tag att komma i ordning.


Har ni några frågor får ni gärna skicka ett email ( Henrik.widegren@telia.com ) eller ett meddelande här på forumet.


 


/Henrik Widegren


 

Henrik Widegren
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 2011-06-08/09:24

Re: Bumse-Motor Widegren

Inläggav Guzzi-Leif » 2011-07-12/16:57

En legendar ur tiden.
Hoppas du kan fokusera på de glada, ljusa minnena nu när han inte finns kvar på jorden!
Leif Gustavsson, Karlstad. Leg tråkmåns och gubbe.
Användarvisningsbild
Guzzi-Leif
 
Inlägg: 2235
Blev medlem: 2004-07-13/01:00


Återgå till Generella frågor och tips - MC relaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst