Toppenverkstad

Här lägger vi frågor av typen - Vilken MC skall jag köpa blandat med fiffiga tips och knep

Toppenverkstad

Inläggav roffe 1200 LT » 2011-07-19/17:23

Hade ju oljud i bakhjulet typ! Hörde med några verkstäder om diagnos osv...Inte förrns jag E-postade Kenneths MC i Göteborg kom jag "hem"! Fick en tid till igår, for dit 20 mil...i ösregn, hem i torkväder men lycklig! Vilken verkstad och vilken service! Nytt kronhjulsdrevlager och ny packbox i kardanhuset! Kan med tacksam erfarenhet rekommendera teamet på Hisingen!

Användarvisningsbild
roffe 1200 LT
 
Inlägg: 6
Blev medlem: 2011-07-03/10:12

Re: Toppenverkstad

Inläggav Gunnar Elmgren » 2011-07-19/17:36

Trevligt att höra - jag har också mycket bra erfarenhet av Kenneths MC-service, de har förstått vikten av ett gott kundbemötande och att göra jobb med kvalitet.
/// Gunnar Elmgren
R1200GS
F650GS
R90S
CRF250L
701 E
Hva M24
Användarvisningsbild
Gunnar Elmgren
 
Inlägg: 10768
Blev medlem: 2007-05-22/01:00

Re: Toppenverkstad

Inläggav Mimmi » 2011-07-19/18:07

Hej!<br><br>

Vilken tur att Du blev så bra bemött och fick så utmärkt god service! Men det var inget annat att vänta...<br>

Det hade varit ytterst pinsamt för mig om Du inte blivit nöjd, detta eftersom jag rekommenderar just det företaget i alla möjliga och omöjliga sammanhang.
Marie-Louise Grückner
Nie die goldene Mitte,
immer volles Risiko!

Användarvisningsbild
Mimmi
 
Inlägg: 6452
Blev medlem: 2004-09-15/01:00

Re: Toppenverkstad

Inläggav Roger Gross » 2011-07-19/20:27

Jag har rekommenderat många ute i landet att när de stått vid hopplöshetens brant och inte fått ngn lösning på problemen: KONTAKTA KENNETHS MC! Och i de flesta fall har problemet lösts....De är outstanding i branschen!
Just därför har vi bett Kenneths Mc att medverka på klubbens Årsträff lördagen den 13/8 i Tylösand med INFORMATION, TIPS o TRIX kring BMW mc.
Missa inte detta - vi är cirka 200 anmälda till träffen men några platser finns kvar.
Vänliga hälsningar
Roger G
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: Toppenverkstad

Inläggav M-Anders » 2011-07-19/21:37

roffe 1200 LT skrev:<p>Hade ju oljud i bakhjulet typ! Hörde med några verkstäder om diagnos osv...Inte förrns jag E-postade Kenneths MC i Göteborg kom jag "hem"! Fick en tid till igår, for dit 20 mil...i ösregn, hem i torkväder men lycklig! Vilken verkstad och vilken service! Nytt kronhjulsdrevlager och ny packbox i kardanhuset! Kan med tacksam erfarenhet rekommendera teamet på Hisingen!</p>


Ja jag såg din hoj, såg fin ut, var där och handlade lite prylar som behövs ibland. Dom är duktiga och sakliga,

Jag har skrivit om dom i konsument debatt, men där vill tydligen inte vederbörande publicera inlägget, :(:(

Men men så är det.. trots jag skickat PM till Magnus som heller INTE svarat

mvh Anders
BMW K 1100 LT. K1200RS. R1100S
Användarvisningsbild
M-Anders
 
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-08-30/18:22

Re: Toppenverkstad

Inläggav Magnus Brobeck » 2011-07-19/22:30

M-Anders skrev:
roffe 1200 LT skrev:<p>Hade ju oljud i bakhjulet typ! Hörde med några verkstäder om diagnos osv...Inte förrns jag E-postade Kenneths MC i Göteborg kom jag "hem"! Fick en tid till igår, for dit 20 mil...i ösregn, hem i torkväder men lycklig! Vilken verkstad och vilken service! Nytt kronhjulsdrevlager och ny packbox i kardanhuset! Kan med tacksam erfarenhet rekommendera teamet på Hisingen!</p>


Ja jag såg din hoj, såg fin ut, var där och handlade lite prylar som behövs ibland. Dom är duktiga och sakliga,

Jag har skrivit om dom i konsument debatt, men där vill tydligen inte vederbörande publicera inlägget, :(:(

Men men så är det.. trots jag skickat PM till Magnus som heller INTE svarat

mvh Anders


Jag antar att det är mig du menar men jag kollade igenom alla mail och jag har inget från dig. Kan du skicka det igen (magnus.brobeck@bmwklubben.se) och gärna en kopia på ditt inlägg till KD för jag har inte hittat det heller.

MVH Magnus
There are two rules in life:
1. Never give out all the information.
2.
Användarvisningsbild
Magnus Brobeck
Webmaster
 
Inlägg: 2144
Blev medlem: 1994-04-06/01:00

Re: Toppenverkstad

Inläggav Magnus Brobeck » 2011-07-19/22:45

Vet inte varför jag inte har fått ditt mail men ditt inlägg i KD är i vart fall hittat och publicerat nu.

MVH Magnus
There are two rules in life:
1. Never give out all the information.
2.
Användarvisningsbild
Magnus Brobeck
Webmaster
 
Inlägg: 2144
Blev medlem: 1994-04-06/01:00

Re: Toppenverkstad

Inläggav M-Anders » 2011-07-20/06:17

Magnus Brobeck skrev:Vet inte varför jag inte har fått ditt mail men ditt inlägg i KD är i vart fall hittat och publicerat nu.

MVH Magnus



Det ligger i min UT korg och är ännu inte läst
.
Konsumentdebatt
Skickat: 2011-04-01/16:19
Från: M-Anders
Till: testmabr
.
Hej
.
Undra varför inte det inlägg jag lagt in under Konsumentdebatt inte godkännes?
.
mvh Anders Larsson
BMW K 1100 LT. K1200RS.
.
och även om det ligger där så har inlägget under konsumentdebatt legat där ännu längre

Mvh Anders
BMW K 1100 LT. K1200RS. R1100S
Användarvisningsbild
M-Anders
 
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-08-30/18:22

Re: Toppenverkstad

Inläggav Magnus Brobeck » 2011-07-20/06:28

Då behöver vi inte leta längre - testmabr är som namnet säger ett ID som man använder när man testar saker vilket behöver göras på forumet ibland. Det kan gå flera månader mellan de gånger den öppnas!!!<br><br>

Min enda PM adress som läses regelbundet är "Magnus Brobeck" - den och inget annat. Det trodde jag var uppenbart men nu vet ni alla.<br><br>

Det var bra att mysteriet kunde lösas så stort tack för ditt svar Anders.<br>
Ha nu en bra dag så ses vi på årsmötet hoppas jag!!

<br><br>MVH Magnus
There are two rules in life:
1. Never give out all the information.
2.
Användarvisningsbild
Magnus Brobeck
Webmaster
 
Inlägg: 2144
Blev medlem: 1994-04-06/01:00

Re: Toppenverkstad

Inläggav Kovlingen » 2011-07-20/06:33

Det är klart att vi kommer Magnus !
Bäva Halmstad , för BMW-klubben kommer och invaderar den sandiga kustremsan :=)
R1200R
Användarvisningsbild
Kovlingen
 
Inlägg: 16847
Blev medlem: 2009-04-15/22:49
Ort: D3 Nära Sundsvall

Re: Toppenverkstad

Inläggav M-Anders » 2011-07-21/08:48

Magnus Brobeck skrev:Då behöver vi inte leta längre - testmabr är som namnet säger ett ID som man använder när man testar saker vilket behöver göras på forumet ibland. Det kan gå flera månader mellan de gånger den öppnas!!!<br><br>

Min enda PM adress som läses regelbundet är "Magnus Brobeck" - den och inget annat. Det trodde jag var uppenbart men nu vet ni alla.<br><br>

Det var bra att mysteriet kunde lösas så stort tack för ditt svar Anders.<br>
Ha nu en bra dag så ses vi på årsmötet hoppas jag!!

<br><br>MVH Magnus



Tack själv

Mvh Anders
BMW K 1100 LT. K1200RS. R1100S
Användarvisningsbild
M-Anders
 
Inlägg: 447
Blev medlem: 2008-08-30/18:22


Återgå till Generella frågor och tips - MC relaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst