Verkstadsbesök hos Probike Stockholm

Här lägger vi frågor av typen - Vilken MC skall jag köpa blandat med fiffiga tips och knep

Verkstadsbesök hos Probike Stockholm

Inläggav Szinbad » 2012-06-26/15:07



Efter den turbulenta perioden kan jag bara konstatera att Probike och BMW teamet ansträngningar bär frukten.


Jag upplevde en mycket trevlig bemötande av PROBIKE Harley farbröderna, direkt vid entén.


Man verkligen kände sig lite komiskt, -jag som en BMW Alien på Harley's heliga Mark - samtidigt otroligt välmottagen.


Denna gången min fokus låg på verkstaden. En mer iordningställt, REN verkstad sällan ser man.


Christoffer & Co navigerar med fasta hand, jag bokade min 3000 mila's service direkt eftersom jag vill ha den bästa tekniker team i Stockholm.


Fötroendet är återställd,  och i ärlighetens namn, man får en tanlkeställare över norrmännens otroliga arrogans, och klanteri,  kontra en välskött och mycket professionellt styrd försäljnings och verkstad för våra klenoder.


En notis till, eftersom vi håller på att planera fullt våran nästa långresa till Grekland - Albanien, planerar en ny uppsättning av Metzler EXP, innan avresan.


Christoffer vill att man tar däcket med sig, de kränger sedan på det på plats.


Vid pennan


Zsolt




Facebook Zsolt Somogyi
1200 GS Adventure LC´17 TrippleBlack
Användarvisningsbild
Szinbad
 
Inlägg: 207
Blev medlem: 2000-06-05/01:00

Re: Verkstadsbesök hos Probike Stockholm

Inläggav Peter Nordlund » 2012-06-28/15:22

Intressant att höra!

Skall göra min Års/1000mila service i höst och Probike finns så klart ibland kandidaterna, skall bara prisjämföra lite.
MC: *MC Paus*
Användarvisningsbild
Peter Nordlund
 
Inlägg: 2299
Blev medlem: 2011-05-26/22:16
Ort: D5 - Strängnäs


Återgå till Generella frågor och tips - MC relaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst