Thomas Stadin skrev:Vi går fortfarande och väntar på 150-hästarsboxern
Olof Eriksson skrev:Thomas Stadin skrev:Vi går fortfarande och väntar på 150-hästarsboxern
Nää den jag har är alldeles tillräcklig
Olof Eriksson skrev:Thomas Stadin skrev:Vi går fortfarande och väntar på 150-hästarsboxern
Nää den jag har är alldeles tillräcklig
Thomas Stadin skrev:Även vi med boxer behöver mer effekt.
Hur ska vi annars kunna rita lika långa svarta fina streck ut ur kurvorna?
Kovlingen skrev:Thomas Stadin skrev:Även vi med boxer behöver mer effekt.
Hur ska vi annars kunna rita lika långa svarta fina streck ut ur kurvorna?
Lyfta framhjulet på 6:an
Kovlingen skrev:Thomas Stadin skrev:Även vi med boxer behöver mer effekt.
Hur ska vi annars kunna rita lika långa svarta fina streck ut ur kurvorna?
Lyfta framhjulet på 6:an
Att påstå dylikt är i princip skäl för uteslutningFredric Fredricson skrev:Boxer konfigurationen har ju inte många fördelar förutom kylning. Kanske dax för en V4 och vattenkylning?
Annars tror jag R4an i S1000RR/R/XR är den bästa motor BMW byggt, kanske tillsammans med R6an I K1600.
/Fredric (svär i kyrkan)
Allan Ericsson skrev: Vi som varit med ett tag kan ju minnas Kawasaki Mach III. Redan 1970 kunde jag lyfta framhjulet vid växling vid 160 km/h
knutk skrev:Undertegnede har en 1200 GSA LC og en F800GS, hvor jeg har TKC80 på F8, og benytter den når jeg skal kjøre grusveier, mens GSA benyttes når veivalget består vesentlig av asfalt.
Grunnen til at jeg både har 800 og 1200 er at jeg liker den lavere vekten som 800 tilbyr. Jeg opplever det som mer morsomt å kjøre på grus enn med 1200.
Nye F850 virker som en spennende arvtager etter F800, som begynner å bli gammeldags i forhold til konkurrentene.
Den er fin å se på og har det "riktige" utstyret. Tekniske data ser lovende ut, helt til man kommer til vekta. 228 kg????. Det samme som S1000XR med 160 hk, og kun 10 kg mindre enn 1200GS, hvorav 4 av kiloene representerer mer bensin.
Om jeg da kjøper en ny F850 får jeg en sykkel uten kardang, stort sett samme vekt, høyere tyngdepunkt, lavere effekt og lavere dreiemoment i forhold til R1200.
Jeg har ikke avskrevet sykkelen helt, men enn så lenge frister den lite som en sykkel nr 2.
Återgå till Generella frågor och tips - MC relaterat
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst