GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Dennis Johansson » 2015-01-21/13:23

När jag nu sitter o kikar lite på hur jag skall lägga upp året så har jag klurat på om jag alls skall åka BMW klubbens årsträff på Öland eller om jag alls skall åka på GS klub Swedens grushelg.

GS Club Sweden håller fortsatt på med sin omröstning om vilken helg de skall ha träffen, men det lutar åt samma som Bmw klubbens års träff / möte.
Undrar om det är medvetet att få dem att krocka?

Jag har varit på en årsträff i Halmstad och tyckte det väl var sådär. Det var ett välplanerat arrangemang, inget snack om saken, men jag tyckte väl det var lite långsamt
Men man kanske skulle testa igen.

å andra sidan så är ju grusåka inte så dumt det heller. Kanske blir en del av den varan utöver grusknixen på Öland också?

Vet ej heller om det finns max antal som kan vara med på Årsträffen. rum försår jag kan ta slut, men tält plats finns säkert kvar.
Tälta vid havet är ju mysigt.

Någon som vet mer om det där med grusåka t.ex.?
Asfalt och Grus, är lika kul bus R1200GS -04, Urban Cruiser -11, Florida
Användarvisningsbild
Dennis Johansson
 
Inlägg: 4762
Blev medlem: 2008-10-12/05:20

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Niclas Elneus » 2015-01-21/15:22

Hej Dennis,

Det är ju ingen tvekan om vad man väljer, eller hur ;-).

Klart du ska besöka Årsträff Öland i sommar. Vi har laddat upp med många trevliga körupplevelser både
på grus och asfalt. Och du har rätt. Intresset är verkligen på topp. I veckan så har Strand Hotell signalerat att rummen i det närmaste är slut. Dock ingen panik då vi kan fylla på med många som bokar Träffpaket 4 eller 5 på Strand Hotell. Strand Hotell har sen tips på andra boenden i Borgholm och Öland. Men försök att hitta något så att Ni kan gå till Strand på kvällarna.

Tidpunkten för Årsträff Öland 2015 bestämdes i augusti 2014 så då var vår planeringskalender tom på annat.

I år kommer vi att duka upp ett smörgåsbord med kul köraktiviteter som man kan boka sig på och då både på asfalt och på grus. Vi har inte ännu annonserat dem men jag väljer att göra det i smyg här för din och alla ni andra i klubben som hänger här i forumet :-).

Alla deltagaraktiviteterna på Årsträff Öland är bokningsbara från och med idag bortsett från KNIX dagen där vi kommer att öppna bokningen inom någon vecka förhoppningsvis. För att boka sig på deltagaraktiviteterna så ska man givetvis först ha bokat ett Träffpaket via Hotell Strand!

Här kan man läsa mer om och boka sig på deltagaraktiviteterna: http://www.bmwklubben.se/boka_aktiviteter

Jag kommer att trycka på detta i våra informationskanaler lite senare i veckan. Men Ta en titt och boka
er gärna redan nu!

Välkommen till Årsträff Öland. :-)

/Niclas Elneus - Arbetsgrupp Öland, oland@bmwklubben.se
Användarvisningsbild
Niclas Elneus
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2009-09-08/12:39
Ort: Kalmar

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav neutral » 2015-01-21/17:17

Aktivitet 11, grusbus, kommer den att gå i normalt tempo för att heta grusbus? Förra årets grusaktivitet kallades grustouring och det gick verkligen långsamt där, tror aldrig vi var över 50 km/h!

Aktivitet 5, hur blir den?

Jag förväntar mig inte någon exakt beskrivning av kurvhastigheter :D men lite kan man ju ana om ni t ex säger att stora hojar med släta däck och skjuts går bra. Samma sak om ni säger att man bör ha grusvana och grova däck så kan man ana hur det blir.
Peter
Husqvarna 701 Enduro -18
Användarvisningsbild
neutral
 
Inlägg: 1086
Blev medlem: 2011-02-07/17:55
Ort: Linköping (D9)

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Niclas Elneus » 2015-01-21/17:40

Hej

Vi kommer inte att sikta på hastighetsrekord under gruskörningen ;-). Det är inte syftet. Under maj är underlaget relativt torrt och jag skulle våga påstå att man i princip kan ta sig fram överallt med vanliga äventyrsdäck. Inget krav på nabbadäck som jag ser det. Vi kommer sannolikt att dela in oss i mindre grupper och den indelningen gör vi på plats och där kan deltagarna och ruttledare prata ihop sig lite och formera egna grupper utifrån egna förutsättningar och önskemål.

Målbilden är att vi kommer att ta fram GPS-rutter och spår för samtliga aktiviteter så att vi i de fall när vi blir många så kan vi enkelt skapa mindre grupper och åka iväg gruppvis. Det borgar för att deltagare kan i så hög utsträckning som möjligt köra egen takt gruppvis. Anmälda kommer att få rutter och spår mailade till sig någon vecka innan Årsträff Öland.

Gillar man att åka grus så kommer man att gilla dessa aktiviteter! Och vi ska försöka anpassa det så att det passar flertalet. Och det får inte heller bli buskörning. Vi kommer att synas och höras på ön. :D

Med vänlig hälsning,

//Niclas - Arbetsgrupp Årsträff Öland

P.S Aktivitet 5 innebär att vi drar till fastlandet och in på grusvägarna i skogarna inåt Småland. Vi kommer inte att avslöja detaljer om rutterna förrän i maj. De är inte 100% spikade D.S.
Användarvisningsbild
Niclas Elneus
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2009-09-08/12:39
Ort: Kalmar

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Niclas Elneus » 2015-01-21/17:53

niceln skrev:Hej

Vi kommer inte att sikta på hastighetsrekord under gruskörningen ;-). Det är inte syftet. Under maj är underlaget relativt torrt och jag skulle våga påstå att man i princip kan ta sig fram överallt med vanliga äventyrsdäck. Inget krav på nabbadäck som jag ser det. Vi kommer sannolikt att dela in oss i mindre grupper och den indelningen gör vi på plats och där kan deltagarna och ruttledare prata ihop sig lite och formera egna grupper utifrån egna förutsättningar och önskemål.

Målbilden är att vi kommer att ta fram GPS-rutter och spår för samtliga aktiviteter så att vi i de fall när vi blir många så kan vi enkelt skapa mindre grupper och åka iväg gruppvis. Det borgar för att deltagare kan i så hög utsträckning som möjligt köra egen takt gruppvis. Anmälda kommer att få rutter och spår mailade till sig någon vecka innan Årsträff Öland.

Gillar man att åka grus så kommer man att gilla dessa aktiviteter! Och vi ska försöka anpassa det så att det passar flertalet. Och det får inte heller bli buskörning men givetvis aktiv körning. Det gillar vi! :D

Med vänlig hälsning,

//Niclas - Arbetsgrupp Årsträff Öland

P.S Aktivitet 5 innebär att vi drar till fastlandet och in på grusvägarna i skogarna inåt Småland. Vi kommer inte att avslöja detaljer om rutterna förrän i maj. De är inte 100% spikade D.S.
Användarvisningsbild
Niclas Elneus
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2009-09-08/12:39
Ort: Kalmar

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Dennis Johansson » 2015-01-21/22:19

Går inte alls som planerat.

Hotellet var redan fullbokat :(
Campa utanför hotellet kan man inte heller göra som jag tänkte göra :(
Pensionatet som jag fick nummer till av hotellet svarar inte i telefonen och ringer inte upp heller :(
Nu har jag skrivit i ett formulär till en camping i närheten o får väl se om ma får svar innan middagspaketen är slut också :(

Funderar på att lägga ned hela skiten, skall det vara så krångligt och tight med platser att man måste boka direkt när det släpps i Januari på ett event i Juni, är det väl lite snålt tilltaget med platser :(
Asfalt och Grus, är lika kul bus R1200GS -04, Urban Cruiser -11, Florida
Användarvisningsbild
Dennis Johansson
 
Inlägg: 4762
Blev medlem: 2008-10-12/05:20

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Thomas Stadin » 2015-01-22/10:06

Dennis Johansson skrev:Campa utanför hotellet kan man inte heller göra som jag tänkte göra :(


Är du säker?

Träffpaket 3 Tält - tors-sönd inkl. 3 middagar
Pris per person 1310 kr
Tältning på gräsmatta ut mot havet vid hotellet.

http://www.bmwklubben.se/sites/default/files/attachements/201410/inbjudan_arstraff_bmw_mc-klubben_2015_1.2_webb.pdf
D10 - Mölndal
CB400N
CBR1000RR
FE570
390 Duke
R1200GS LC
701 Enduro
Användarvisningsbild
Thomas Stadin
 
Inlägg: 3186
Blev medlem: 2010-03-03/15:17

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Dennis Johansson » 2015-01-22/20:27

Bokat både tältplats och aktiviteter. Grusåka och gruskurs
Asfalt och Grus, är lika kul bus R1200GS -04, Urban Cruiser -11, Florida
Användarvisningsbild
Dennis Johansson
 
Inlägg: 4762
Blev medlem: 2008-10-12/05:20

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Håkan » 2015-01-22/21:22

Bra att det löste sig Dennis.

Men det vore intressant att veta av någon ansvarig - Är det slut på rum redan?
Eller var det enkelrum Dennis frågat efter... sådana brukar det vara begränsad tillgång på.
mvh
Håkan Runfeldt
Lådö, straxt utanför Enköping
Ombud Classic sektionen
Användarvisningsbild
Håkan
 
Inlägg: 6641
Blev medlem: 1985-08-01/01:00
Ort: Lådö

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Niclas Elneus » 2015-01-22/23:21

Hej Håkan

Som sagt. Intresset är på topp för Årsträff Öland vilket är väldigt kul! Det har resulterat i att
rummen på Strand Hotell nu är fullbokade. Men Årsträff Öland är givetvis inte fullbokad. Vi kan säkert ta 100 personer till men då bokar man Träffpaket 4 och 5 (mat och tillgång till träffen) och sen får man själv ordna boendet i Borgholm. Strand Hotell ger tips på hotell, pensionat, hotell, vandrarhem etc. Sen finns det givetvis stugor i mängd på Öland. Kanske enklast att kontakta Turistbyrån om man söker efter stugor som alternativ i t.ex. Köpingsvik norr om Borgholm.

Strand Hotell har väldigt bra kapacitet avseende gäster/rum. Men som sagt de är nu uppbokade.
Misstänker att det finns hel del rum med extra sängar som inte nyttjas men det beror ju på hur vi
bokar våra rum. Har Ni några kompisar som har bokat ett dubbelrum och du kanske kan/vill bo tillsammans
med dem. Ja då kan det löna sig att ringa Strand Hotell och kolla upp om det går att ordna.

En annan sak... som jag skrev tidigare... vi arrangerar en hel det kul körningar och utbildningar på fredagen
så har ni bokar ankomst fredag så fundera gärna på att ändra det till ankomst på torsdag. Så missar ni inte det. Det kan definitivt Strand Hotell hjälpa till med!

Antalet Tältplatser är mycket begränsat på hotellets baksida. Normalt tillåter de inte det. När de anser att antalet tältplatser är fyllda så kommer det att hänvisa tältande till campingplatsen som finns på Kapelludden i Borgholm.

Så ... verkligen roligt att intresset är så stort. Och det finns plats för många fler Årsträffsbesökare.
Vill verkligen betona det! Det blir en aktiv träff med en hel del mil under hjulen. Och kanske intag av
en ansenlig mängd 30-års tårta ;-)

Välkommen! :D

//Niclas Elneus - Arbetsgrupp Öland D11

P.S Kan hälsa från mässan att Touratech kommer att finnas på plats på Årsträff Öland inte bara under kursen Basic Gravel Light utan också som utställare med demohojar, ställ, kläder m.m som man kan känna och klämma på. SMC Travel och Alternativ 1 MC kommer också att vara där. Är Ni på mässan imorgon fredag så titta gärna förbi vår klubbmonter eller BMW Sverige montern. Vi finns på plats där. D.S
Senast redigerad av Niclas Elneus 2015-01-22/23:54, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Niclas Elneus
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2009-09-08/12:39
Ort: Kalmar

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Roger Gross » 2015-01-22/23:48

Betr Årsträffen:
Eftersom vår sensationellt förträfflige Träffgeneral Niclas Elneus är fullt upptagen med klubbmontern på mc-mässan och inte hunnit svara, tänkte jag kortfattat beskriva hur jag uppfattat nuläget kring Årsträffen och boendet:
Ena året Halmstad, nästa år Orsa, sedan Åre och förra årets fantastiska träff i Söderköping - visst är klubben fantastisk. Engagerade distriktsombud och en mycket fördelaktig Klubbförsäkring sätter sina spår...
Medlemsantalet ökar på ett mycket trevligt sätt.
Inför Årsträffen 2015 bestämdes det att den skulle hanteras av Region Syd och öland med Borgholm befanns vara något att jobba på.
Sagt och gjort - olika hotell kontaktades och eftersom vi ser stora fördelar i att alla kan vistas på samma ställe gjordes en positiv överenskommelse med Strand Hotell. Med optimal beläggning i de olika rumstyperna är drygt 300 gäster möjligt. (Överenskommelsen med hotellet gav ett mycket attraktivt upplägg för medlemmarna).
Men aldrig kunde vi väl drömma om att bara några dagar efter att bokningen öppnades skulle hotellet vara fullt! Redan långt många flera bokade än vad det totala deltagarantalet var i Söderköping.
Av allt att döma blir det ett rekorddeltagande i Borgholm. Erfarenhetsmässigt tillkommer ytterligare anmälningar efterhand som ljuset återvänder.
Kanonfina köraktiviteter både på grus och asfalt, intressanta föredrag och ett Öland som vid den tidpunkten är som en blomsteräng.
Ett "problem" är att många har bokat enkelrum. Enkelrummen kan även användas som dubbelrum så har du en kompis med enkelrum - snacka med honom att dela ett rum. Finns även trippel- och fyrbäddsrum med plats.
Att inte alla ryms på Strand Hotell står klart - men vid tidpunkten för Årsträffen finns massor av boenden i Borgholm. Bara några minuters promenad från Årsträffshotellet. (Äter och umgås gör vi naturligtvis på Strand Hotell så passa på och köp måltidspaket!)
Strand Hotell, Turistbyrån eller Google kan tipsa om boende - för en BMW-knutte finns inga hinder!!
OK - vi har problem - men de är ytterst glädjande.
Det blir en i många avseenden REKORDTRÄFF som D11 ordnar. (Men de behöver lite positiv hjälp av oss medlemmar.)
Som jag ser det,
//Roger
PS Niclas E kommer säkert att ge sin syn på läget så fort han hinner.
Vi ses i Borgholm på Årsträffen! :D
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Niclas Elneus » 2015-01-23/00:09

Roger... vi lyckades väl skriva samtidigt :-). Men svaren överensstämmer fint.
Har egentligen inget att tillägga till det jag skev.

Jag ser inte detta som ett problem utan som ett tecken på att vi har många intresserade och
aktiva som vill vara med på vår gemensamma helg på Öland i maj!

Det finns fortfarande plats för många fler kamrater på träffen. Borgholm/Öland är som bekant en
turistö... och även om nu Strand Hotell är fullbokat så finns det gott om andra alternativa boende möjligheter.

Vi ses på Öland (och kanske på mässan imorgon? Välkommen!

/niclas
Användarvisningsbild
Niclas Elneus
 
Inlägg: 251
Blev medlem: 2009-09-08/12:39
Ort: Kalmar

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Håkan » 2015-01-23/02:02

Tack Niclas.
Då var tur att jag bokade ett dubbelrum "Träffpaket 1 torsdag-söndag" till hustrun och mig i förra veckan.
Måste ha fått ett av dom sista rummen. :D
Vi ses på Öland, (och på mässan på lördag). :D
mvh
Håkan Runfeldt
Lådö, straxt utanför Enköping
Ombud Classic sektionen
Användarvisningsbild
Håkan
 
Inlägg: 6641
Blev medlem: 1985-08-01/01:00
Ort: Lådö

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav bojboj » 2015-01-23/16:20

Hej
Hur är läget för alternativet camping. fullt där oxå?

BoHJ
bojboj
 
Inlägg: 49
Blev medlem: 2013-10-02/06:33

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Dennis Johansson » 2015-01-23/17:02

bojboj skrev:Hej
Hur är läget för alternativet camping. fullt där oxå?

BoHJ

Ring o kolla.
Asfalt och Grus, är lika kul bus R1200GS -04, Urban Cruiser -11, Florida
Användarvisningsbild
Dennis Johansson
 
Inlägg: 4762
Blev medlem: 2008-10-12/05:20

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Roger Gross » 2015-01-23/17:31

Betr Årsträffen i Borgholm:
Årsträffen är inte fulltecknad - det är enbart Strand Hotell som är nära nog fullbelagt, lite beroende på rumstyp.
Men boendemöjligheter i Borgholm finns ju gott om, dessutom inom promenadavstånd från Årsträffshotellet.
Hoppas ingen avstår att besöka Årsträffen bara för att rummen på Strand Hotell är bokade.
Sannolikt finns ännu några platser för de som vill tälta på hotellets gräsmatta.
Bäst besked i boendefrågorna får man av receptionen på Strand. (Läs informationen om Årsträffen i BUMSEN, på Facebook eller på klubbens hemsida!)
Vi ses på Årsträffen i Borgholm,
Roger G
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Kovlingen » 2015-01-24/02:00

Ja du Dennis . Funderat lite (som vanligt) ;)
Jag skulle inte åka till en träff ( 85 mil bort) och inte bo på träffplatsen .
Att det må vara lyckat och rekord betyder inget för mej , utan att bo på
träffplatsen är ju a och o . Nog svårt att hinna träffa så många .
Nä jag passar nog bättre till att åka till lite mindre partyn och hinner träffa några av deltagarna .
Och då man ev. ska bo på annan plats skulle detta gå bort .
Beroende på omständigheter vet jag inte om det blir 170 träff-mil .
Fått förfrågan om att hänga med till träffen men . Inte bo på träffplatsen = annan resa .
Tiden får berätta .
R1200R
Användarvisningsbild
Kovlingen
 
Inlägg: 16847
Blev medlem: 2009-04-15/22:49
Ort: D3 Nära Sundsvall

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Dennis Johansson » 2015-01-24/07:35

Kovlingen skrev:Ja du Dennis . Funderat lite (som vanligt) ;)
Jag skulle inte åka till en träff ( 85 mil bort) och inte bo på träffplatsen .
Att det må vara lyckat och rekord betyder inget för mej , utan att bo på
träffplatsen är ju a och o . Nog svårt att hinna träffa så många .
Nä jag passar nog bättre till att åka till lite mindre partyn och hinner träffa några av deltagarna .
Och då man ev. ska bo på annan plats skulle detta gå bort .
Beroende på omständigheter vet jag inte om det blir 170 träff-mil .
Fått förfrågan om att hänga med till träffen men . Inte bo på träffplatsen = annan resa .
Tiden får berätta .

Jag skall ha fått plats för tält på Strand hotell till slut iaf.
Asfalt och Grus, är lika kul bus R1200GS -04, Urban Cruiser -11, Florida
Användarvisningsbild
Dennis Johansson
 
Inlägg: 4762
Blev medlem: 2008-10-12/05:20

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Roger Gross » 2015-01-24/07:36

Hej Håkan!
Long time no see...
Du brukar ju vilja tälta om jag minns rätt!?
OM det löser sig med tältplats vid hotellet - kommer du då?
Som jag läser ditt inlägg ovan är det så du vill ha det...
Vänliga hälsningar,
Roger G
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Håkan » 2015-01-24/09:03

Håkan III, nu får du se till att komma till Öland!
Roger Gross skrev:OM det löser sig med tältplats vid hotellet - kommer du då?

Vi är fler som vill träffa dig. :D
mvh
Håkan Runfeldt
Lådö, straxt utanför Enköping
Ombud Classic sektionen
Användarvisningsbild
Håkan
 
Inlägg: 6641
Blev medlem: 1985-08-01/01:00
Ort: Lådö

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav SuperMek » 2015-01-24/09:10

Det är ju självklart att herr Kovling skall förpassa sig till Öland i slutet av maj. Vad ska vi annars ha en träff för? Seså, ring bokningen för en tältplats så kan vi stirra på stjärnorna om aftonen och filosofera.
//Christian D7
R1250GSA 2020
K100RS 4v 1990
Användarvisningsbild
SuperMek
 
Inlägg: 1002
Blev medlem: 2013-06-03/01:59
Ort: Tumba (Stockholm)

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Roger Gross » 2015-01-24/09:25

Håkan skrev:Håkan III, nu får du se till att komma till Öland!
Roger Gross skrev:OM det löser sig med tältplats vid hotellet - kommer du då?

Vi är fler som vill träffa dig. :D


Bra, Håkan!
Han kanske inte klarar förhandlingen hemma!?
Som goda kamrater kanske vi borde stötta honom...
Mvh,
Roger
D14
PS Kovlingen - försök en gång till... ;)
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Kovlingen » 2015-01-24/12:42

Turligt nog behöver jag aldrig ha några förhandlingar .
Vi gör bägge som vi vill . Det är lite andra saker som jag måste överväga .
Har bara att förhandla med mej själv .
Får se vad det blir .
R1200R
Användarvisningsbild
Kovlingen
 
Inlägg: 16847
Blev medlem: 2009-04-15/22:49
Ort: D3 Nära Sundsvall

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Roger Gross » 2015-01-24/12:49

BRA, Kovlingen!
Då ses vi på The Kovlingen Camp i Borgholm... (Gräsmattan mellan hotellet och havet.)
Säg till om du behöver hjälp i din förhandling med Kovlingen...
Ses på Årsträffen!
//Roger G
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Kovlingen » 2015-01-24/12:58

:D Låter det lite som försök till övertalning ? ;) :D
R1200R
Användarvisningsbild
Kovlingen
 
Inlägg: 16847
Blev medlem: 2009-04-15/22:49
Ort: D3 Nära Sundsvall

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Roger Gross » 2015-01-24/13:04

Kovlingen skrev::D Låter det lite som försök till övertalning ? ;) :D


Ska det behövas!!?
//Roger
PS Om jag inte lyckas kopplar jag in Håkan R - och då kan det bara gå en väg...
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Bror Gårdelöf » 2015-01-24/13:23

Kovlingen skrev:Har bara att förhandla med mej själv.

Då bör prognosen vara god, för att Du blir nöjd med resultatet.
Användarvisningsbild
Bror Gårdelöf
 
Inlägg: 17110
Blev medlem: 2007-11-29/01:00
Ort: Linköping

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Kovlingen » 2015-01-24/13:50

Vem vet Bror . Jag är en hård förhandlare :mrgreen:
Senast redigerad av Kovlingen 2015-01-24/18:55, redigerad totalt 1 gång.
R1200R
Användarvisningsbild
Kovlingen
 
Inlägg: 16847
Blev medlem: 2009-04-15/22:49
Ort: D3 Nära Sundsvall

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Roger Gross » 2015-01-24/14:48

Kovlingen skrev:Ven vet Bror . Jag är en hård förhandlare :mrgreen:


Kovlingen - nu väntar vi bara på förhandlingsresultatet!
Jag tror sunt förnuft vinner...
Ses i Borgholm!
Vänliga hälsningar,
Alla dina Forumkompisar genom Roger
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: GS Club Sweden grus helg vs. BMW klubbens årsträff

Inläggav Dennis Johansson » 2015-01-24/15:24

Roger Gross skrev:
Kovlingen skrev:Ven vet Bror . Jag är en hård förhandlare :mrgreen:


Kovlingen - nu väntar vi bara på förhandlingsresultatet!
Jag tror sunt förnuft vinner...
Ses i Borgholm!
Vänliga hälsningar,
Alla dina Forumkompisar genom Roger


Facebook-Like.jpg
Facebook-Like.jpg (32.13 KiB) Visad 10854 gånger
Asfalt och Grus, är lika kul bus R1200GS -04, Urban Cruiser -11, Florida
Användarvisningsbild
Dennis Johansson
 
Inlägg: 4762
Blev medlem: 2008-10-12/05:20


Återgå till GS-klubben

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst