BMW City Pants

Kategoriregler
Utrymme för recensioner.
Vänligen håll trådämnet - kladda inte ner tråden...

BMW City Pants

Inläggav BrooklynS » 2018-04-28/08:56

Skall man bara in på stan och fika eller kanske ta hojen till ett möte är det skönt att slippa helstället. Men utan skydd vill man ju inte köra hoj, eller hur?

Kevlarjeans är grejen om man vill vara sådär casual, skinnjacka till så är man rustad. :)

Nå, hittade ett par på blocket för några hundringar och jag har faktiskt använt dem en del också.

De har alla skydd, inklusive höftskydd. Fickor både här och där inklusive en lämplig benficka för mobiltelefonen, lätt åtkomlig för selfies och mötesarrangemang.

Jag tycker att detta är toppenbrallor, så har jag sagt det. Som alla BMW-byxor har de dragkedja för att koppla med en jacka; detaljer som knappar och dragkedjor är av högsta kvalitet och det finns smarta detaljer både här och var. Det bästa är ju att det inte står BMW med stora bokstäver överallt, så vad man själv kör för hoj spelar mindre roll.

Skärningen är gjord med lite förböjda ben, vilket inte bara innebär att de är sköna när man sitter på hojen; det innebär också att knäskydden (som täcker en god del av underbenen också) inte märks av när man bär dem på jobbet osv. Tyget är tjockt så det blir förstås varmare än vanliga kontorsbyxor.

Bra byxor. Köp!

5 av 5 boxermotorer.
R1200GSA-15
2xF800S-07
IBA #78874 - SMC instruktör+grus+guide
Användarvisningsbild
BrooklynS
 
Inlägg: 3704
Blev medlem: 2013-11-26/21:36
Ort: Luleå

Återgå till Recensioner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron