Connected app - ruttproblem efter uppdatering

Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.
Kategoriregler
Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.

Connected app - ruttproblem efter uppdatering

Inläggav Kristian.Karlsson » 2018-11-29/07:36

Hur gör man om man vill starta en navigation från en sparad rutt? ( inte en favorit)

Jag har tidigare kunnat göra detta, men efter uppdatering vet jag inte hur.

Använder nu version 4.1.3






(ändrade rubrik/mod)
Användarvisningsbild
Kristian.Karlsson
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 2018-06-12/07:07

Re: Connected app

Inläggav BrooklynS » 2018-11-29/11:30

Hej!

Du måste nog utveckla vad du menar. Är det BMW Navigator? Mobiltelefonapp? BMW-s TFT-skärm? Tomtom? Garmin?
R1200GSA-15
2xF800S-07
IBA #78874 - SMC instruktör+grus+guide
Användarvisningsbild
BrooklynS
 
Inlägg: 3704
Blev medlem: 2013-11-26/21:36
Ort: Luleå

Re: Connected app

Inläggav Kristian.Karlsson » 2018-11-29/20:29

Ok

Som ämnesbeskrivningen lyder connected app. Dvs mobilappen. I den kan man spela in vart man har kört och sedan kunna starta en navigering från appens rutt till tft-skärmen. Detta får jag inte att fungera längre och Versionen av appen är 4.1.3
Användarvisningsbild
Kristian.Karlsson
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 2018-06-12/07:07


Återgå till Frågelådan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst