Mått till oljekylarskydd till R1200GS

Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.
Kategoriregler
Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.

Mått till oljekylarskydd till R1200GS

Inläggav Tanzwut » 2019-03-19/17:59

Som rubriken säger så är jag på jakt efter mått till ett oljekylarskydd. Så om nån vänlig själ har möjlighet att mäta sitt skydd eller oljekylare hade det varit guld värt.

Har tillgång till lasersmaskin, kantpress och anoidiserad aluminium så hade inte min hoj stått insnöad i ett förråd så hade jag mätt upp från den och tillverkat en nu på studs.
Användarvisningsbild
Tanzwut
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 2019-03-13/22:06
Ort: Lycksele

Återgå till Frågelådan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst