Tändningslås 1600 gtl

Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.
Kategoriregler
Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.

Tändningslås 1600 gtl

Inläggav klaus-d » 2023-01-07/13:52

Mitt styrlås har fastnat i låstläge. Har plockat loss den ligger på bänken. Behöver öppna och se vad som har hänt.
Någon som vet hur. Har ingen större lust att köpa nytt med allt vad det innebär.
klaus-d
 
Inlägg: 21
Blev medlem: 2020-10-03/15:33
Ort: Björsared

Re: Tändningslås 1600 gtl

Inläggav BmwMats » 2023-01-07/13:59

Det brukar finnas ett låsstift som är nitat och som håller själva låskistan, men jag har aldrig skruvat i denna typen av hoj, bara en fundering som du kanske kan leta efter.

Det kanske har kommit in skräp i nyckelöppningen, prova att lirka in en liten ståltråd eller pianotråd i öppningen och lirka lite, men var försiktig då den lilla plåtluckan som förhindrar skräp att komma in inte går sönder.

/BmwMats
Jag tycker inte om fakta, dessa stör min argumentation...
Numera med GS
Användarvisningsbild
BmwMats
 
Inlägg: 6107
Blev medlem: 2015-05-22/17:55
Ort: P-län

Re: Tändningslås 1600 gtl

Inläggav klaus-d » 2023-01-07/14:32

Det sitter någon form av stift. Frågan är hur man får ut den. Jag mailade precis Kenneth mc och ställde frågan.
klaus-d
 
Inlägg: 21
Blev medlem: 2020-10-03/15:33
Ort: Björsared


Återgå till Frågelådan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron