Hållare till fotpinnarna (föraren)

Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.
Kategoriregler
Denna kategori är till för MC-relaterade specifika frågor. Kategorin kommer att modereras hårt så att vi inte får trådar som far iväg långt från ämnet. Skriv här om du vill ha specifika svar på specifika frågor. Skriv inte här med allmänna spörsmål och framförallt inte med funderingar om tyska filosofers sexliv när tråden handlar om Iridiumtändstift. Ni fattar. Punkt.

Hållare till fotpinnarna (föraren)

Inläggav Jonas Wikström » 2024-01-09/20:22

Hej
Är ny ägare av en r1200gs rallye 2017 , jag undrar om fotpinnarnas hållare är likadana på en vanlig Gs och min Rallye ?
Finns säkert någon till som har samma modell som mig , undrar hur högt man kan höja sitt styre utan att man anstränger vajar och elkablar på min hoj ?

Ha det bra
Mvh Jonas
Jonas Wikström
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 2024-01-09/17:17

Re: Hållare till fotpinnarna (föraren)

Inläggav Micce1980 » 2024-01-10/09:23

Jonas Wikström skrev:Hej
Är ny ägare av en r1200gs rallye 2017 , jag undrar om fotpinnarnas hållare är likadana på en vanlig Gs och min Rallye ?
Finns säkert någon till som har samma modell som mig , undrar hur högt man kan höja sitt styre utan att man anstränger vajar och elkablar på min hoj ?

Ha det bra
Mvh Jonas


Mig veterligen är hållarna desamma, baserat på att jag vill minnas att folk att på GSA pinnar på GS på modeller från 2013.

Ja du kan höja och även få styret närmare dig. Se om du har en hoj att prova det på innan, jag hade det på förra (800GSA) och köpte till nuvarande (1200GSA) men tog bor de så småningom då det inte passade mig och fick märkbart bättre känsla för hojen efter borttagandet men där är vi ju alla olika. Jag köpte från Wunderlich men Touratech är ju likvärdiga med så klart. Finns förlängare även till koppling och bromsanslutning där men inget jag kan minnas sett på någon hoj

https://www.wunderlich.de/en/navigation ... 01bf77d7cc
1200GSA 2016 "D15"
Användarvisningsbild
Micce1980
 
Inlägg: 213
Blev medlem: 2020-10-11/18:26
Ort: D15


Återgå till Frågelådan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst