Touring till Sala Silvergruva kommande helg 25/26 Juli?

Här skriver vi om resor, resetips och allt annat som har med touring att göra

Touring till Sala Silvergruva kommande helg 25/26 Juli?

Inläggav nordicbiker » 2009-07-23/13:46

Hej alla!

Är det någon ute där som är intresserat att följa med på en mc tour upp till Sala Silvergruva, uttgångspunkt Kista? Tänkte tå "snabba väger" ännu till Bålsta och sen svänger av på småväger rakt upp till Sala - kanske med den ena eller andra kilometer på ikke-asphalterade väger (jag är själv ganska nybörjare på grus, så jag ska tå det mycket lungt!). I Sala ska det blir en guidade tour och senare under eftermiddagen lungt körning tilbaks till Storstockholm.

Om det blir lördag eller sönndag kan vi bestämmer i morgon fredag, beroede på väderprognos för helgen.

Hälsn
Kai-Uwe / F800GS

nordicbiker@hotmail.com
Användarvisningsbild
nordicbiker
 
Inlägg: 152
Blev medlem: 2009-05-31/22:10

Re: Touring till Sala Silvergruva kommande helg 25/26 Juli?

Inläggav Olle Ahlsen » 2009-07-23/18:08

Hej,
Kul iniativ. Vill du att jag även flaggar upp som aktiviitet på hemsidan. Då tror jag mer folk läser.
I så fall meddela var ni ska träffas, förslagsvis mcdonalds Glädjens Trafikplats i Upplands Väsby . Själv är jag i Bergkvara i Småland men det finns säkert andra som vill hänga på!

lycka till och trevlig tur
Olle
Olle Ahlsén
D7 ABC län
BMW MC-klubben Sverige
BMW S1000R
KTM690
Användarvisningsbild
Olle Ahlsen
 
Inlägg: 348
Blev medlem: 1997-07-07/01:00

Re: Touring till Sala Silvergruva kommande helg 25/26 Juli?

Inläggav nordicbiker » 2009-07-24/08:57