Magnus Brobeck skrev:Dansk modell - jag säger bara - Dansk modell
Magne skrev:...
Men framförallt krävs att var och en stannar om kompisen bak är halkar efter. Orsaken kan vara trafik eller andra hinder som gör att han hamnar efter. Nu kommer kompisen framför att försvinna i horisonten och då gäller det att lita på att han står och vänta vid nästa vägskäl.
Olle Ahlsen skrev:Nu ska vi inte överdriva och överadministera! Man får ju inte glömma att det ska ju vara kul att både leda och köra på en tisdagskörning! Notera att vi var 4 grupper på tisdagskörningen som alla körde "öppen grupp" och 3 av dem funkade elegant vad jag förstått.
Den danska modellen med fast gubbe först och sist verkar onekligen ge mest körglädje per tidsenhet...
Fredric Fredricson skrev:Den danska modellen med fast gubbe först och sist verkar onekligen ge mest körglädje per tidsenhet...
Nu kör vi ju i öppen grupp för att ge möjlighet till att hålla olika tempo. Tisdagskörningarna handlar ju om att köra, inte att i grupp ta sig till ett fik. *SNIPP*
Jo,,, (vet inte hur många gånger i den här tråden men... provar en gång till...)Masfan skrev:Mer än så kan vi inte göra. Eller?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst