Bandagar eller utbildning?

Bandagar eller utbildning?

Inläggav Thorkel » 2008-02-23/14:09

Hej.

Ny här, eller iaf nyligen medlem här. Jag har snokat här i säkert 8 månader.

Hur är det egentligen? Har Bmw klubben några bandagar nere i Skåne som jag kan ha missat eller har Skåne blivit helt utan? Kanske jag som är tidigt ute?

MVH

Thorkel
Thorkel
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 2008-02-23/13:50

Inläggav Bengt Allevad » 2008-02-23/16:11

Thorkel;29744 skrev:Hej.

Ny här, eller iaf nyligen medlem här. Jag har snokat här i säkert 8 månader.

Hur är det egentligen? Har Bmw klubben några bandagar nere i Skåne som jag kan ha missat eller har Skåne blivit helt utan? Kanske jag som är tidigt ute?

MVH

Thorkel

Allra först välkommen:)

Nej tyvärr.
BMW-Mc-klubben har sina bandagar dels på Kinnekulle den 2 maj och dels på Gelleråsen 29 juni.

Däremot har SMC riks många tillfällen runt om i Sverige och SMC-Skåne har körningar på Knutstorp.

Gå in på SMC-Skånes hemsida, SMC-School eller titta i SMC-förumet så är jag säker på du hittar tillfällen.

Jag har dem inte i huvudet eftersom jag bor i Stockholm och tycker Knutstorp är onödigt långt, även om det är en väldigt rolig bana.
Användarvisningsbild
Bengt Allevad
 
Inlägg: 1191
Blev medlem: 1996-01-03/01:00

Tack och bock.

Inläggav Thorkel » 2008-02-24/00:36

Jag tackar för informationen.

Har varit inne och spanat på SMC nu och passat på att bli medlem. Hade inte tänkt en tanke på att dom kunde finnas förrän nu. :rolleyes:
Thorkel
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 2008-02-23/13:50

Inläggav Bengt Allevad » 2008-02-24/08:44

Thorkel;29791 skrev:Har varit inne och spanat på SMC nu och passat på att bli medlem. Hade inte tänkt en tanke på att dom kunde finnas förrän nu. :rolleyes:


Toppen att du blir medlem i SMC:)

Det vi MC-åkares absolut viktigaste organisation när det gäller vår utbildning, våra möjligheter att överhuvudtaget köra mc med avseende på myndighetstyckande/bestämmande.

Kort sagt: SMC bevakar våra intressen.
Användarvisningsbild
Bengt Allevad
 
Inlägg: 1191
Blev medlem: 1996-01-03/01:00


Återgå till Bana

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst