Magnus von Melen skrev:Fe'låt
Inte meningen att vara neggig. Har just baxat in 800 min bredvid bilen i den liiiite för trånga bur där dom bor och undrar om den är så mycket smidigare än en 1200gs-lc t.ex?
Gsa är rätt "svullna", både 1200 och 800
Daniel Bonnér skrev:Den är dessutom snygg vilket man inte kan säga om 800 GS, världens näst fulaste motorcykel om du frågar mig.
Knut Natt och Dag skrev:Daniel Bonnér skrev:Den är dessutom snygg vilket man inte kan säga om 800 GS, världens näst fulaste motorcykel om du frågar mig.
Nu blir jag nyfiken på vilken som är den allra fulaste?
Från en som skjutsar ofta så skulle jag svara definitivt ja på den frågan. Har skjutsat många ggr med min encylindriga 650 och både jag och den jag skjutsat har upplevt komforten som utmärkt, även med väskor och under omkörningar (i någorlunda lagliga hastigheter åtminstone). Så jag kan inte förstå hur en F800 inte skulle räcka till. Men såklart, är kravet raketacceleration oavsett växel kanske man ska titta på en S1000R istället?Magnus von Melen skrev:Skjutsar nästan aldrig men skull nog ändå vilja svara "nej" på den frågan.
Thomas Stadin skrev: Det skiljer ju en hel del på passagerarsadlarna mellan din GSA och 800GS.
Fredrik Holmqwist skrev:Thomas Stadin skrev: Det skiljer ju en hel del på passagerarsadlarna mellan din GSA och 800GS.
är det olika sadlar på gs och gsa på f800?
För det är gsa'n jag ska ha
Återgå till F, C & G encylindriga
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst