Verkstadsrapport - Vart finner jag den på hemsidan ?

Verkstadsrapport - Vart finner jag den på hemsidan ?

Inläggav BmwMats » 2020-05-26/20:34

Söker efter alla inlägg och beskrivningar som jag vet fanns tidigare på vår hemsida, det gäller sektionen: Verkstadsrapport som låg på BMW MC-klubben.

Alla inlägg och beskrivningar som har lagts in där måste väl finnas kvar ?

Citerar Mimmi's tidigare inlägg här nedan:

"I den svarta raden över där det står "Möjligheternas klubb SVENSKA BMW......" för Du muspekaren till "BLANDAT". Då öppnas en meny nedanför den texten, näst nederst på den menyn står det "Verkstadsrapport". Klicka med vänster musknapp där och Du är inne. Till höger står då de olika inläggen, det är bara att klicka på dem i tur och ordning för att läsa."

Slut citat...

En mycket undrande BmwMats... :shock: :roll: :?
Jag tycker inte om fakta, dessa stör min argumentation...
Numera med GS
Användarvisningsbild
BmwMats
 
Inlägg: 6092
Blev medlem: 2015-05-22/17:55
Ort: P-län

Re: Verkstadsrapport - Vart finner jag den på hemsidan ?

Inläggav MilleW » 2020-06-02/20:33

Hej!
Jag undrar detsamma. När den nya hemsidan sjösattes i januari skrev Peter A Mariestad." Gamla hemsidan kommer inte försvinna, den kommer få ny URL (halv-hemlig) så att det går att hämta info från den. Detta blir klart under torsdag/fredag."

Var kan man finna den halv-/hel-hemliga adressen eller en länk? Någon som vet?

/Mille
R1150 Rockster -03
R60/5 -72
XLH 1200 -91
MilleW
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 2017-08-07/20:35
Ort: Falköping

Re: Verkstadsrapport - Vart finner jag den på hemsidan ?

Inläggav Magnus Brobeck » 2020-06-07/12:31

Lite statusuppdatering.

Det har fordrats ett mindre tillägg till hemsidan för att få det hela på plats och vi fick detta testat och klart för någon vecka sedan. Just nu har vi gjort lite tester och allt ser bra ut så här långt.
Återstår att migrera data, vilket kan ta sin tid eftersom vi gör det manuellt. Lite som att meka med sin egen mc, det tar tid men blir billigt och man vet att det blir gjort ordentligt.
På frågorna om det finns en halvhemlig sida så är väl det uppenbara svaret. Det kan jag inte bekräfta eller ....!

För mer info i den frågan, se min signatur. ;)

Med andra ord - i en inte alltför avlägsen galax inte allt för långt in i framtiden kommer Mimmis fina texter åter.

Med vänlig hälsning, Magnus
There are two rules in life:
1. Never give out all the information.
2.
Användarvisningsbild
Magnus Brobeck
Webmaster
 
Inlägg: 2144
Blev medlem: 1994-04-06/01:00

Re: Verkstadsrapport - Vart finner jag den på hemsidan ?

Inläggav BmwMats » 2020-06-07/12:45

Magnus Brobeck skrev:Lite statusuppdatering.
...Återstår att migrera data, vilket kan ta sin tid eftersom vi gör det manuellt. Lite som att meka med sin egen mc, det tar tid men blir billigt och man vet att det blir gjort ordentligt.

Med andra ord - i en inte alltför avlägsen galax inte allt för långt in i framtiden kommer Mimmis fina texter åter.
Med vänlig hälsning, Magnus


Detta tackar vi för Magnus, meka på i Din takt, vi är bara tacksamma att åter få ta del av resultatet.

Bugar och bockar på förhand... :D

/BmwMats
Jag tycker inte om fakta, dessa stör min argumentation...
Numera med GS
Användarvisningsbild
BmwMats
 
Inlägg: 6092
Blev medlem: 2015-05-22/17:55
Ort: P-län


Återgå till Klubb- och forumrelaterade

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst