Profilkläder

Jag är intresserad av att köpa BMW-profilkläder

 
Antal röster : 0

Profilkläder

Inläggav Lime » 2007-03-05/09:49

Tänkte kolla lite löst om det finns intresse att köpa "BMW-profilkläder" i samma stil som sporthoj.com (se http://www.sporthoj.com/klader/troja.php). Alltså någon form av tröja/t-shirt med ett namn och en devis. Givetvis med BMW-klubbens märken så det syns var vi kommer ifrån.

Om det finns någorlunda intresse så kan jag ta på mig att grotta vidare i saken och ta fram ett seriöst förslag.
Ove "Lime" Lindström
Lime
 
Inlägg: 1011
Blev medlem: 2004-01-29/01:00

Inläggav Bajen-Sam » 2007-03-06/15:47

Tycker att en så stor klubb som denna bör ha lite profilkläder. Så svaret blir självklart ja. :D
Min hemsida. http://www.nogg.se/BajenSamMC
Användarvisningsbild
Bajen-Sam
 
Inlägg: 101
Blev medlem: 2006-06-19/01:00

Profilkläder

Inläggav 2660402 » 2007-03-06/16:20

Ja men visst, det blir väl bra när man är ute och tourar....:)

Funkar det trots att vi inte är samlade under paraplyorganisationen?
Kan man använda BMW loggan?

/Stefan
2660402
 
Inlägg: 71
Blev medlem: 2006-02-23/01:00

Inläggav Mats Liifv » 2007-03-06/19:27

Självklart ska vi ha lite justa kläder när vi är ute och åker!
BMW R1200GS Adventure 2015
Användarvisningsbild
Mats Liifv
 
Inlägg: 413
Blev medlem: 1996-05-28/01:00

Inläggav Lime » 2007-03-07/08:18

StefanB;8209 skrev:Ja men visst, det blir väl bra när man är ute och tourar....:)

Funkar det trots att vi inte är samlade under paraplyorganisationen?
Kan man använda BMW loggan?

/Stefan


Om jag har fattat rätt så har vi fortfarande rätt att använda loggan.
Ove "Lime" Lindström
Lime
 
Inlägg: 1011
Blev medlem: 2004-01-29/01:00

Inläggav Christer Gustafsson » 2007-03-31/21:05

Tycker att det är bra att du vill ta på dig att köpa hem profilkläder. Undrar bara varför ni inte köpte då det fanns att tillgå via länken klubbprylar. Där hade du kunnat göra din röst hörd, samt att vi hade kunnat plocka fram andra prylar. Men hittils så har alla tigit. Frågan har också ställts på Årsmöten och även där har det inte kommit fram några bra förslag.
Användarvisningsbild
Christer Gustafsson
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 2002-08-30/01:00

Inläggav Bajen-Sam » 2007-04-03/14:11

Lime;8121 skrev:Tänkte kolla lite löst om det finns intresse att köpa "BMW-profilkläder" i samma stil som sporthoj.com (se http://www.sporthoj.com/klader/troja.php). Alltså någon form av tröja/t-shirt med ett namn och en devis. Givetvis med BMW-klubbens märken så det syns var vi kommer ifrån.

Om det finns någorlunda intresse så kan jag ta på mig att grotta vidare i saken och ta fram ett seriöst förslag.


Det verkar ju finnas ett intresse, kan det bli något?

Har du något förslag att visa?
Min hemsida. http://www.nogg.se/BajenSamMC
Användarvisningsbild
Bajen-Sam
 
Inlägg: 101
Blev medlem: 2006-06-19/01:00

Inläggav Lime » 2007-04-07/09:54

bmwnorr;9575 skrev:Tycker att det är bra att du vill ta på dig att köpa hem profilkläder. Undrar bara varför ni inte köpte då det fanns att tillgå via länken klubbprylar. Där hade du kunnat göra din röst hörd, samt att vi hade kunnat plocka fram andra prylar. Men hittils så har alla tigit. Frågan har också ställts på Årsmöten och även där har det inte kommit fram några bra förslag.


För att svara på dina frågor:
- Varför inte köpa när det fanns via länken?

Den är tvådelad. Det första är att jag sökte och sökte men hittade inte något om det på klubbens hemsida när jag funderade på detta för ett år sedan. När jag sedan fick lite info om vad som finns/fanns så tyckte jag att det var för smäckig kvallité på det som fanns framtaget mot vad det kostade.

- Årsmötet
Är enligt mig ett skämt. Hur många i klubben kommer direkt eller indirekt (nä, just det, vi får ju inte använda ombud) till tals? Inte många.

Just nu har jag lagt ner den här frågan eftersom jag blev ytterst irriterad över att få en smäll på fingrarna för att jag började dra i något som jag ansåg att det inte fanns någon ansvarig för. Eftersom det finns personer som anser att detta inte är min sak att lägga mig i, så gör jag inte det mera. Alltså får någon annan, som har ansvaret, försöka lösa detta på riksnivå. Funderar dock fortfarande på att ta fram lite roligheter, men då blir det för Stockholms-distriktet only.
Ove "Lime" Lindström
Lime
 
Inlägg: 1011
Blev medlem: 2004-01-29/01:00

08

Inläggav Torgeir Nilsen » 2007-04-07/15:45

Okej jag kan tänka mig att bli en 08 hangaround/prospect trots att jag bor på baksidan 031 om man kan få köpa lite fräcka klubbkläder.
Torgeir Nilsen
Torslanda
(Oj detta gjorde nästan ont):D
<p>De Soto</p>
Torgeir Nilsen
 
Inlägg: 476
Blev medlem: 2004-05-09/01:00

Inläggav Mimmi » 2007-04-07/15:47

Lime;9953 skrev:...- Årsmötet
Är enligt mig ett skämt. Hur många i klubben kommer direkt eller indirekt (nä, just det, vi får ju inte använda ombud) till tals? Inte många.

Just nu har jag lagt ner den här frågan eftersom jag blev ytterst irriterad över att få en smäll på fingrarna för att jag började dra i något som jag ansåg att det inte fanns någon ansvarig för. Eftersom det finns personer som anser att detta inte är min sak att lägga mig i, så gör jag inte det mera. Alltså får någon annan, som har ansvaret, försöka lösa detta på riksnivå. Funderar dock fortfarande på att ta fram lite roligheter, men då blir det för Stockholms-distriktet only.


Hej Lime!
Kan bara hålla med Dig; dels om årsmötet och dels det senare uttalandet. Jag minns hur reaktionen blev när jag vågade ha synpunkter på klubbemblemet...
Marie-Louise Grückner
Nie die goldene Mitte,
immer volles Risiko!

Användarvisningsbild
Mimmi
 
Inlägg: 6452
Blev medlem: 2004-09-15/01:00


Återgå till Klubb- och forumrelaterade

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst