Micce1980 skrev:Man tar de chanser mellan skurarna som går då det regnat väl mycket här nu
Ja, det ser ju ut som att du är på rätt spår...

Micce1980 skrev:Man tar de chanser mellan skurarna som går då det regnat väl mycket här nu
BmwMats skrev:Dags igen...
Ecklesiastik skrev:BmwMats skrev:Dags igen...
Här om dagen låtsades jag vara du BMWmats. Kan försäkra dig om att odubbade pilot road 3 inte biter lika bra som dubbade TKC 80. Såg dock ut som jag hadde aningen mildare väder än du
Olof Eriksson skrev:Vilket fint hjulkort, Mats. Och God Jul på er alla här på forumet.
Själv sitter jag med morgonkaffet och tittar på en brasa.
BmwMats skrev:Inte någon rolig morgon att vakna till och åka till jobbet...
Micce1980 skrev:BmwMats skrev:Nattligt arbete
Lite kul ska man ju ha med
Micce1980 skrev:+ 6 och nästan torrt ute om än en del vind. Klart det blev hojen till vuxendagiset och därmed har årets första tur blivit av. Blev en omväg på någon halvtimma hemmåt och övade broms samt åttor på en p-plats med
.
Ecklesiastik skrev:
Igår fick jag min nya Sena 50R intercom så idag blev det invigning med en tur till jobbet. Jag får säga att jag är mindre nöjd med de volvoraggare som sladdat upp vägen till jobbet så att det spårade åt alla jävla håll
Odd Arne Kjørstad skrev:Nær Ljungskile. Rikstvåan. I dag, 23.april 2024
Bror Gårdelöf skrev:Ser kylslaget ut. Den vägen österut under en solig eftermiddag är en av mina absoluta favoriter. Med Sognefjell och Jotunheimen i fonden är det svårt - men nödvändigt - att hålla ögonen på vägen.
BmwMats skrev:Dagens lunch...
Micce1980 skrev:BmwMats skrev:Dagens lunch...
Föredrar ikeakorven och som tur är ligger det bara 200m från Biltema här
Måns Ulveståhl skrev:Ett jäkla tjötande om körv här
Ecklesiastik skrev:Jag och frugan ligger döende i sjuksäng så då får man vara kreativ i hur man aktiverar barnet
Micce1980 skrev:Fick bli en mindre tur på lunchen idag. Årets första tur är då avklarad. Imorn blir det sämre väder igen så man tar chansen när tillfälle gesFortfarande efter att ha haft hojen sedan snart 2.5 år slås jag över hur komplett denna best är. Förstår helt varför den sålt så bra och varit en framgång för BMW
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst