Saknade Forumister...

Saknade Forumister...

Inläggav Roger Gross » 2020-03-10/13:30

Vi saknar några läsvärda Forumister som kan skapa bra inlägg - t ex Mimmi, Kovlingen, Allevad...
Kom igen nu! Kovlingens snöslunga, Mimmis K1100 och vad Allevad kör på kanske han vill berätta själv!
Så fort Bror G tar ut sin RT Sport ur kuvösen hoppas jag vi får några rader om förstaintrycket mm !?
Elmgren är heller inte helt skrivokunnig och han har över tid bidragit med ett och annat matnyttigt :o
F´låt om jag skriver vad jag tänker... ;)
Vänliga hälsningar,
Roger G :D
Roger Gross
 
Inlägg: 2058
Blev medlem: 1987-01-01/01:00

Re: Saknade Forumister...

Inläggav CG Arvidsson » 2020-03-10/15:48

Då kan jag bidra med dagens aktietips. Med tanke på att ca. 80 miljoner Italienare sätts i karantän i hemmet bör detta tips vara tänkvärt. Något ska man väl göra. Då, är mitt tips att investera i Italienska bolag som tillverkar blöjor,barnmat,barnkläder, barnvagnar etc. 9 månader är väl en hyfsad tid att vänta på att resultatet ska ge utdelning. Statistiken har ju visat att stora strömavbrott ger ett ökat barnafödande. Nu har man ju till och med ström till eventuella hjälpmedel. :oops:
Användarvisningsbild
CG Arvidsson
 
Inlägg: 1549
Blev medlem: 1987-04-23/01:00

Re: Saknade Forumister...

Inläggav Kovlingen » 2020-03-16/17:01

CG Arvidsson skrev:Då kan jag bidra med dagens aktietips. Med tanke på att ca. 80 miljoner Italienare sätts i karantän i hemmet bör detta tips vara tänkvärt. Något ska man väl göra. Då, är mitt tips att investera i Italienska bolag som tillverkar blöjor,barnmat,barnkläder, barnvagnar etc. 9 månader är väl en hyfsad tid att vänta på att resultatet ska ge utdelning. Statistiken har ju visat att stora strömavbrott ger ett ökat barnafödande. Nu har man ju till och med ström till eventuella hjälpmedel. :oops:

Ja du får väl lägga din energi på barnafödande då kanske :shock:
Hur det går med dina aktier har jag ingen koll på men lägg slantarna på blöjor 8-)
Kul men jag fattar inte inläggets namn "Saknade Forumister" :?
Funderat över detta nästan en vecka :?

//En lite trögtänkt jäkel"
R1200R
Användarvisningsbild
Kovlingen
 
Inlägg: 16847
Blev medlem: 2009-04-15/22:49
Ort: D3 Nära Sundsvall


Återgå till OT-forumet

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst