TCX X-wave WP storlek 46 oanvända

Vill du sälja något - gör det här.
OBS kategorireglerna ovan.
Kategoriregler
Kategoriregler
Här gäller självklart dom vanliga reglerna plus: - Endast säljes- eller köpesämnen resp bytes etc. - Varje trådrubrik ska innehålla namn på det man vill sälja/köpa/byta - Pris ska finnas med i annonsen. - Varan ska ha anknytning till motorcyklar, företrädesvis BMW - Inga diskussioner mer än om varorna som annonseras får ske. - Om ni vill en enskild person nånting skicka ett PM - Ta bort tråden när varan sålts/köpts eller skriv *SÅLD* i rubriken på första inlägget samt tryck på den lilla ”utropsteckensymbolen" så tar en moderator bor tråden.- Endast privatpersoner tillåts annonsera - Om man vill länka till annan annonsplats skall det även finnas en komplett beskrivning här. Annonser med enbart länk eller bristfällig beskrivning raderas.

TCX X-wave WP storlek 46 oanvända

Inläggav doolar » 2023-03-20/21:51

Glassåkardojor - köra till jobbet skor, men som faktiskt har skydd!

Köpte två par på rea för några år sedan efter recension av Ryan på FortNine. Jag håller fortfarande på att nöta på par ett, som inte verkar vilja slitas ut alls. Bra sko alltså! TCX eget membran, och de håller tätt faktiskt, även efter år.

Detta par är dock helt oanvänt, svart skinn med svart sula. Lite dammiga på bilderna efter några år i garderoben, men det fixar jag till.

500 kr plus frakt? Kan det vara ok? Motsvarande nya kostar drygt 1200 kr på rea hos XLmoto.

Skicka PM eller svara på tråden, jag har bevakning och svarar inom kort.

IMG_0065.jpeg


IMG_0064.jpeg


IMG_0063.jpeg
doolar
 
Inlägg: 19
Blev medlem: 2021-02-07/10:55

Återgå till Säljes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst