BMW Skarvhus strömuttag

Köp-annonser placeras här.
OBS kategorireglerna ovan.
Kategoriregler
Kategoriregler
Här gäller självklart dom vanliga reglerna plus: - Endast säljes- eller köpesämnen resp bytes etc. - Varje trådrubrik ska innehålla namn på det man vill sälja/köpa/byta - Pris ska finnas med i annonsen. - Varan ska ha anknytning till motorcyklar, företrädesvis BMW - Inga diskussioner mer än om varorna som annonseras får ske. - Om ni vill en enskild person nånting skicka ett PM - Ta bort tråden när varan sålts/köpts eller skriv *KÖPT* i rubriken på första inlägget samt tryck på den lilla ”utropsteckensymbolen" så tar en moderator bor tråden.- Endast privatpersoner tillåts annonsera - Om man vill länka till annan annonsplats skall det även finnas en komplett beskrivning här. Annonser med enbart länk eller bristfällig beskrivning raderas.

BMW Skarvhus strömuttag

Inläggav BmwMats » 2023-02-07/06:28

Jag söker det skarvhuset (med stift) som monteras på original strömuttag för extrautrustning på G310, enligt uppgift är dessa uttag dom samma även på F800GS.

Bifogar bilder på hur skarvhuset ser ut som sitter på cykeln, men det är motsvarande del som skall kopplas in i det skarvhuset på bilden som jag söker.

Svara gärna med PM här i forumet så återkommer jag när jag har möjlighet.

Mvh Mats
Bilagor
IMG_8546.JPG
IMG_8547.JPG
IMG_8548.JPG
Jag tycker inte om fakta, dessa stör min argumentation...
Numera med GS
Användarvisningsbild
BmwMats
 
Inlägg: 6107
Blev medlem: 2015-05-22/17:55
Ort: P-län

Re: BMW Skarvhus strömuttag

Inläggav BmwMats » 2023-03-28/23:54

Efter flera misslyckanden och frågor både till verkstäder och försäljningar så visade det sig att G310 har ett unikt skarvhus och dessa finns tydligen inte på andra BMW-hojar.

Jag kan hjälpa till med artikelnummer på en skarvsladd om någon behöver det, finns på BMW-lager och går att beställa från BMW.

Med dessa ord så hoppas jag att jag kan hjälpa andra som också har haft samma bekymmer och frågor om detta.

/BmwMats
Jag tycker inte om fakta, dessa stör min argumentation...
Numera med GS
Användarvisningsbild
BmwMats
 
Inlägg: 6107
Blev medlem: 2015-05-22/17:55
Ort: P-län


Återgå till Köpes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst