Funderar på att byta min 1200 gsa till en F 800
Väljer mellan gs och gsa modellen. Ser att dry är skillnad på sadlar. Vilken Är bekvämast? Tänker då på min fru som oftast åker med.
Ris eller ros?
Fredrik Holmqwist skrev:Funderar på att byta min 1200 gsa till en F 800
Väljer mellan gs och gsa modellen. Ser att dry är skillnad på sadlar. Vilken Är bekvämast? Tänker då på min fru som oftast åker med.
Ris eller ros?
Fredrik Holmqwist skrev:Jag tackar för bra och utförliga svar
Det lutar nog åt gsa.
Min 1200 börjar bli tung.... men vill inte släppa på modellen
Micce1980 skrev:Fredrik Holmqwist skrev:Jag tackar för bra och utförliga svar
Det lutar nog åt gsa.
Min 1200 börjar bli tung.... men vill inte släppa på modellen
Kan ju vara värt att provköra en 800gsa innan köp. Sen om man ska svära i kyrkan så finns ju te.x. VFR 800 Crossrunner med om man vill ha något åt 1200 hållet men mindre hoj ändå på något sätt
Olof Eriksson skrev:Köp GSA om du skall skjutsa pga av sadeln och väskfästena. Argumentet att på en gsa så sitter passageraren med benen vitt isär. Då vill jag inflika med att de som traditionellt åker med som passageraren. I regel inte alls har problem med att hamna i denna ställning även efter en dags mc åkning...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst